تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 بهمن 1391
آغاز همزمان ۶۰۰ عمل جراحی چشم در بیمارستان فارابی

  آغاز همزمان ۶۰۰ عمل جراحی چشم در بیمارستان فارابی

صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعمال جراحی چشم به طور همزمان توسط ۳۰ استاد حوزه چشم پزشکی در بیمارستان فارابی آغاز شد.
امتیاز: Article Rating

 

به گزارش بنیان به نقل از فارس ، برای سومین سال متواری است که طی یک روز به طور فشرده اعمال جراحی چشم به طور همزمان اجرا می‌شود.
 
سال گذشته 450 جراحی چشم در این بیمارستان انجام شده و امسال نیز 680 نفر برای جراحی چشم در یک روز در این بیمارستان بستری شدند.
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
ﺳﻪشنبه, 09 دی,1393

رضائی

سلام <br />برای معاینه و ویزیت افرادی ک از بیماری RP و شب کوری و ... بطور همزمان رنج میبرند به کدام مرکز تحقیقاتی در تهران باید مراجعه کرد؟ <br />امکان درمان با تزریق سلولهای بنیادی وجود دارد....؟

دوشنبه, 06 آبان,1392

لیلا عرب

سئوال:من حدود 47 سال سن دارم و حدود 4 سال است که به مشکل ماکولای چشم دچار شدم و به پزشکهای زیادی در کرمانشاه و تهران مراجعه کرده ام ولی متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفته ام و روز به روز چشمم ضعیف تر می شود و چند وقت یک بار عینکم را باید عوض کنم و بار آخر که مراجعه کردم گفتند که ماکولای چشمت به مرور تخریب شده و هیچ درمانی برایش نیست و چند وقتی است که سردردهای طولانی دارم و ته چشمم هم دردمی کند خواهشمند است در این خصوص من را راهنمایی نمایید .
پاسخ:بررسی علت ایجاد این بیماری و درمان آن به عهده متخصصین چشم است.پیوند سلول های بنیادی در حال حاضر کمکی به شما نمی کند.

یکشنبه, 28 مهر,1392

عالمتاج کهراریان

باسلام
من حدود 47 سال سن دارم و حدود 4 سال است که به مشکل ماکولای چشم دچار شدم و به پزشکهای زیادی در کرمانشاه و تهران مراجعه کرده ام ولی متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفته ام و روز به روز چشمم ضعیف تر می شود و چند وقت یک بار عینکم را باید عوض کنم و بار آخر که مراجعه کردم گفتند که ماکولای چشمت به مرور تخریب شده و هیچ درمانی برایش نیست و چند وقتی است که سردردهای طولانی دارم و ته چشمم هم دردمی کند خواهشمند است در این خصوص من را راهنمایی نمایید . با تشکر از کرمانشاه

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه