تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396
بازگشایی اولین بانک سلول های بنیادی دندانی در هندوستان

  بازگشایی اولین بانک سلول های بنیادی دندانی در هندوستان

برای اولین بار یک بانک سلول های بنیادی دندانی به نام "Store your Cells"در هندوستان بازگشایی شده است. پایه گذار این بانک منحصربفرد، دندانپزشکان پلی کلینیک Dhruv در بمبئی هستند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medindia.net، این سرمایه گذاری به رهبری دکتر کدار گادکیل صورت گرفته است که یک دندانپزشک متخصص در ایمپلنت در لندن است.

با شناسایی سلول های بنیادی و پتانسیل وسیعی که این سلول ها در تمایز به بافت های مختلف نشان داده اند و هم چنین کارایی درمانی زیادی که دارند، تاسیس بانک های سلول های بنیادی نیز در جهان رو به افزایش نهاده است و بسیاری از افراد سلول های بنیادی را در اشکالی مانند سلول های بنیادی پرتوان القایی، سلول های بنیادی مشتق از خون بند ناف و سلول های مشتق از دندان به امید استفاده در آینده برای برخی از مشکلاتشان، فریز و نگهداری می کنند. در این میان دندان ها، منبع غنی از سلول های بنیادی هستند. دسیدوآی دندانی یا دندان شیری یا دندان عقل منبع غنی از سلول های بنیادی را دارا هستند. سلول های بنیادی دندانی می توانند بسیاری از انواع بافت ها مانند استخوان، اعصاب، غضروف و دندان و چربی را بوجود بیاورند. در"Store your Cells"، سلول های بنیادی از دندان هایی جداسازی می شوند که به طور طبیعی می افتند یا فرد ناچار به کشیدن آن هاست.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه