تاریخ انتشار: دوشنبه 22 خرداد 1396
بازگشایی مرکزی جدید در زمینه سلول های بنیادی و طب بازساختی

  بازگشایی مرکزی جدید در زمینه سلول های بنیادی و طب بازساختی

در ادامه روند رو به افزایش استقبال از سلول های بنیادی و طب بازساختی و جذابیت هایی که این زمینه ها برای بسیاری از محققین و پزشکان ایجاد کرده اند، دانشگاه ایلینویز در شیکاگو، مرکز جدیدی را با هدف مطالعه بازسازی بافت و پیشگام شدن در زمینه سلول های بنیادی و ترمیم بافت ها و اندام های آسیب دیده بازگشایی کرد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از stem-cells-news، محققین در این مرکز جدید سیگنال های مولکولی که منجر به تبدیل شدن و بالغ شدن سلول های بنیادی به انواع سلول های مختلف از جمله خون، قلب و عروق خونی می شوند را بررسی خواهند کرد. هم چنین این مرکز به مطالعه تنظیم اپی ژنتیکی سلول های بنیادی، تعیین بهترین رویکرد برای پیوند سلول ها، بافت و اندام های مهندسی شده می پردازد و راه های ممکن برای تولید موثر سلول های بازسازی کننده برای ایجاد درمان های جدید را جست و جو خواهند کرد.

هم چنین این مطالعه از رویکردهای تیمی هدفمند و بینارشته ای استفاده خواهد کرد که کارشناسان بیوشیمی، بیوفیزیک، زیست مهندسی و عوم کاربردی را برای بررسی زیست شناسی سلول های بنیادی و طب بازساختی به کار خواهد گرفت. برنامه فعلی این دانشگاه در حال حاضر در زمینه سلول های بنیادی و طب بازساختی مربوط به یک تیم هفت نفره از محققین بخش داروسازی است که توانسته اند روی هم رفته بودجه ای ده میلیون دلاری را از انستیتو ملی سلامت بدست آورند. در ادامه و با بازگشایی مرکز مذکور، به این تیم متخصصین دیگری هم اضافه خواهد شد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه