تاریخ انتشار: دوشنبه 16 اردیبهشت 1392
بیست و یکمین همایش انجمن جراحان کودکان ایران برگزار شد

  بیست و یکمین همایش انجمن جراحان کودکان ایران برگزار شد

بیست و یکمین همایش سالانه انجمن جراحان کودکان ایران با محوریت نقص تکاملی و بیماری های اکتسابی دستگاه ادراری و تناسلی، در سالن مرکز همایش های رازی برگزار شد.
امتیاز: Article Rating

 

دکتر جواد نصیری دبیر علمی این همایش به خبرنگار بنیان گفت: هدف از برگزاری این همایش ارائه شیوه های نوین درمان بیماری های دستگاه ادراری و تناسلی کودکان از سوی متخصصان داخلی و خارجی است.

 وی افزود: 60 مقاله تخصصی با محورهای مشکلات دستگاه ادراری، اکستروفی مثانه(بازماندن مثانه از دوران جنینی) ، تنگی های حالب به لگنچه، اختلالات مجاری ادرار و ریفلاکس(برگشت ادرار ازمثانه) و ابهام جنسیتی در نوزادان وکودکان و چگونگی درمان این بیماری ها در این همایش ارائه خواهد شد.

دبیر علمی این همایش تصریح کرد: جراحی كودكان همه زمينه های جراحی كودكان به جز جراحی های مربوط به قلب، مغز، چشم و ارتوپدی از بدو تولد و در بعضی مواقع از دوران جنینی تا 18 سالگی را در بر می گيرد.

نصیری خاطر نشان کرد: روش های مختلف جراحی در اختلالات حرکتی مثانه، جراحی جنین ، عفونت های ادراری ، بی اختیاری و شب ادراری ، سنگ های ادراری در کودکان ، ختنه و سرطان های دستگاه ادراری وتناسلی کودکان دیگرموضوعاتی است که در این همایش مورد بحث قرار خواهد گرفت.
این همایش تا 18 ردیبهشت ادامه دارد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه