تاریخ انتشار: دوشنبه 30 اردیبهشت 1392
پروفسور پروانه وثوق در گذشت

  پروفسور پروانه وثوق در گذشت

پروفسور پروانه وثوق كه دارای مدرك فوق تخصص خون و آنكولوژی كودكان بود، حدود نیم قرن از عمر سراسر تلاش خود را صرف مداوای كودكان مبتلا به سرطان در مراكز درمانی مختلف كشور از جمله بیمارستان های حضرت علی اصغر، مفید و كودكان تهران كرد.
امتیاز: Article Rating

پروفسور پروانه وثوق رییس هیات امنای بیمارستان محك و فرشته نجات كودكان سرطانی ایران سحرگاه امروز (یكشنبه) در سن 78 سالگی بر اثر بیماری درگذشت.

به گزارش بنیان به نقل از ایلنا، پروفسور پروانه وثوق كه دارای مدرك فوق تخصص خون و آنكولوژی كودكان بود، حدود نیم قرن از عمر سراسر تلاش خود را صرف مداوای كودكان مبتلا به سرطان در مراكز درمانی مختلف كشور از جمله بیمارستان های حضرت علی اصغر، مفید و كودكان تهران كرد.

وی تا آخرین روزهای عمر خود، علاوه بر ریاست هیات امنای موسسه خیریه حمایت از كودكان مبتلا به سرطان (محك) به امر تعلیم و تربیت دانشجویان پزشكی و نیز درمان كودكان مبتلا به سرطان اشتغال داشت.

مرحومه دكتر پروانه وثوق در سال های خدمات موثر پزشكی خود، كودكان سرطانی بسیاری را از سراسر جهان درمان كرده و به آنان سلامتی را بازگردانده بود.

طبق برنامه اعلام شده پیكر این پزشك پیشكسوت، صبح روز سه شنبه آینده از سوی خانواده و جامعه پزشكی تشییع و در بهشت زهرا به خاك سپرده می‌شود.

پایان پیام
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه