تاریخ انتشار: شنبه 16 تیر 1397
استروژن درمانی طولانی مدت می تواند فعالیت میکروبی لوله گوارش را تغییر دهد

  استروژن درمانی طولانی مدت می تواند فعالیت میکروبی لوله گوارش را تغییر دهد

درمان طولانی مدت با استروژن و بازدوکسیفن، ترکیب و فعالیت میکروبی سیستم گوارشی را تغییر می دهد و روی نحوه متابولیزه شدن استرون ها اثر می گذارد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، مطالعه ای در دانشگاه ایلینویز نشان داده است که آنزیم بتا-گلوکورنیداز (GUS) نقش حیاتی را در متابولیزه کردن استروژن های سنتتیک در مجرای روده ای بازی می کند. یافته های این مطالعه نشان می دهد که تغییر در شیمی روده می تواند راهی برای بهبود کارایی و ایمنی طولانی مدت مکمل های استروژنی برای زنان یائسه یا بیماران مبتلا به سرطان سینه باشد.

یافته های این مطالعه نشان داده است که پزشکان می توانند بیوم گوارشی را از طریق پروبیوتیک ها تغییر دهند و به این ترتیب نیمه عمر و ویژگی های استروژن را برای کسانی که ناچارند در طولانی مدت از استروژن درمانی استفاده کنند، بهبود ببخشند، بدون این که خطر سرطان های تولید مثلی آن ها را تهدید نکند. در حالی که یافته های این مطالعه باید در مطالعات انسانی نیز تست شود، اما این پژوهش دیدگاه هایی را در مورداثر درمان های جایگزین روی بیان ژن های میکروبی ارائه می کند و ممکن است توضیح دهد که چرا پاسخ هر فرد به هورمون درمانی می تواند متنوع باشد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه