تاریخ انتشار: جمعه 22 تیر 1397
اهدای بودجه برای یک ثبت اختراع در زمینه سلول های بنیادی و بیماری کبدی

  اهدای بودجه برای یک ثبت اختراع در زمینه سلول های بنیادی و بیماری کبدی

یک کمپانی بین المللی در کالیفرنیا به نام International Stem Cell Corporation(ISCO) به تازگی اعلام کرده است که اداره ثبت اختراع و نوآوری ایالات متحده(USPTO)، یک ثبت اختراع مربوط به این کمپانی که شامل روشی برای تولید جمعیت های خالص سلول های اندودرم قطعی(پیش سازهای سلولی کبد و پانکراس) از سلول های بنیادی پرتوان انسانی است را مورد حمایت مالی قرار داده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از Stem-cells-news، این ثبت اختراع یک عنصر کلیدی در برنامه بیماری های کبدی متابولیک  کمپانی ISCO است و به این کمپانی اجازه می دهد که مقادیر لازم از سلول های پیش ساز را به صورت موثر و کم هزینه تولید کند. این ثبت اختراع دنباله ای بر تکنولوژی منحصربفردی است که سعی دارد با استفاده از سلول های بنیادی پارتنوژنتیک(hpSC)، درمان های بالقوه جدیدی را برای بیماری های لاعلاج طراحی کرده است.

سلول های بنیادی پارتنوژنتیک انسانی، سلول های بنیادی پرتوان و منحصربفردی هستند که هم هزینه ها را کاهش می دهند و هم با مشکلات اخلاقی پیرامون استفاده از سلول های بنیادی جنینی مواجه نیستند. استفاده از این سلول های بنیادی برای تولید سلول های پیش ساز پانکراسی و کبدی می تواند آینده مطالعاتی و درمانی دیابت و سایر اختلالات متابولیکی را دگرگون کند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه