تاریخ انتشار: شنبه 12 مرداد 1392
کلینیک چشم پزشکی بیمارستان فوق تخصصی محک  افتتاح شد

  کلینیک چشم پزشکی بیمارستان فوق تخصصی محک افتتاح شد

کلینیک چشم پزشکی بیمارستان فوق تخصصی محک با حضور جمعی از اعضای هیأت امنا و هیأت مدیره محک و همچنین با حضور اعضای برجسته‌ای از جامعه چشم پزشکی ایران و انجمن حمایت از آسیب دیدگان چشمی(انجمن اشک) که تجهیز این کلینیک با مشارکت آنها شکل گرفته، افتتاح شد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محک، در ابتدای مراسم دکتر مردآویژ آل بویه عضو هیأت امنا ضمن خوشامدگویی به حاضران در مراسم، از اینکه محک توانسته است کلینیک‌های تخصصی متعددی همچون کلینیک درد و مراقبت های تسکینی، روانپزشکی، جراحی مغز و اعصاب، پوست و... را در بیمارستان خود راه‌اندازی و آماده بهره برداری کند اظهار خشنودی کرد. وی ضمن اشاره به وضعیت مطلوب آمارِ کودکانِ بهبود یافته محک و نزدیک شدن آن به آمار و استانداردهای جهانی برای تمامی فرزندان تحت حمایت این موسسه مردم نهاد آرزوی سلامتی کرد.
سپس دکتر مسعود ناصری پور، فوق تخصص شبکیه چشم و نماینده انجمن چشم پزشکی ایران از وضعیت مطلوب و روبه رشد درمان بیماران رتینوبلاستوما در ایران پا به پای مراکز درمانی برتر جهان اظهار رضایت کرد.
پس از آن دکتر عظیم مهرور رئیس بیمارستان فوق تخصصی محک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شادروان دکتر پروانه وثوق، گفت ایشان آرزو داشت کلینیک چشم در جهت گسترش حمایت همه جانبه از کودکان محک تأسیس شود.
سپس پروفسور هرمز شمس جراح و فوق تخصص چشم  و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران درمانگاه تخصصی چشم پزشکی بیمارستان محک را افتتاح کرد. وی با اشاره به همکاری سی ساله خود با پرفسور پروانه وثوق از تحقق آرزوی ایشان در خصوص راه‌اندازی این کلینیک در بیمارستان محک ابراز خوشحالی کرد.
پس از آن دکتر ناصری‌پور به تشریح دو بخش اپتومتری و محل معاینات کلینیک پرداختند و دکتر فارسی، پزشک کلینیک چشم را به حاضران معرفی کرد.
محک تلاش دارد تا با همکاری متخصصان طراز اول کشور در توسعه روز افزون بخش‌های مختلف بیمارستان فوق تخصصی خود، روز به روز در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمات درمانی و حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان گام بر دارد و قدردان تمامی یاورانی است که با عشق و همت و تخصص خود، این سازمان را در رسیدن به این هدف یاری می‌کنند.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه