تاریخ انتشار: یکشنبه 27 مرداد 1392
فراخوان نام نویسی در همایش سراسری سلول‌های بنیادی و اختلالات بینایی

  فراخوان نام نویسی در همایش سراسری سلول‌های بنیادی و اختلالات بینایی

همایش سراسری سلول‌های بنیادی و اختلالات بینایی 11 مهرماه 92 با رویکرد آشنایی با سلولهای بنیادی در درمان بیماری های چشمی برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، همایش سراسری سلول‌های بنیادی و اختلالات بینایی ويژه متخصصان چشم‌پزشکی، دکترای علوم تشریح، دکترای فیزیولوژی، دکترای فارماکولوژی، دکترای پرستاری، دکترای بینایی سنجی، پزشکان عمومی، کارشناسان ارشد پرستاری، کارشناسان بینایی سنجی برگزار می شود. 
 
هزینه ثبت نام برای متخصصان 19 هزار تومان، پزشكان عمومي 13 هزار تومان، كارشناسان ارشد و دكتراي رشته‌هاي ديگر 13 هزار تومان و دانشجويان 10 هزار تومان است.  
کرمعلی دبیراجرایی این همایش در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت: آشنایی با سلولهای بنیادی،آشنایی با روند مولکولی تکوین طبیعی چشم، آشنایی باروند تمایز سلولهای بنیادی به سلولهای شبکیه در شرایط آزمایشگاهی و ساخت چشم اولیه در آزمایشگاه، آشنایی با کشت سلول در شرایط آزمایشگاهی و آشنایی با روشهای ارزیابی سلولی ازجمله محورهای این همایش است.
وی افزود: علاقه مندان برای نام نویسی تا نهم مهر فرصت دارند برای نام نویسی در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی  http://www.royaninstitute.org/cmsfa/index.php?option=com_content&task=view&id=293&Itemid=100  مراجعه کنند.
همایش سراسری سلول‌های بنیادی و اختلالات بینایی 11 مهر در پژوهشکده زیست‌فناوری رویان اصفهان برگزار می شود.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه