تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400
آغاز ثبت نام در سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی

  آغاز ثبت نام در سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی

به گزارش دبيرخانه جشنواره بين‌المللي خوارزمي، ثبت نام در سی و پنجمین جشنواره بين‌المللي خوارزمي آغاز شده است و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه دارد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، مهلت ثبت‌نام و ارائه طرح برای شركت در سی و پنجمین جشنواره بين‌المللي خوارزمي آغاز شده است. علاقه‌مندان می‌توانند تا پايان شهريور ماه سال جاري طرح‌های خود را به آدرس مربوطه ارسال کنند. طرح‌هاي قابل پذيرش مي‌بايست در هفده گروه تخصصي شامل فناوري‌هاي شيميايي، مكانيك، برق و كامپيوتر، هنر، معماري و شهرسازي، كشاورزي و منابع طبيعي، علوم پايه، عمران، مهندسي صنايع و مديريت فناوري، مواد، متالورژي و انرژي‌هاي نو، زيست فناوري و علوم پايه پزشكي، محيط زيست، فناوري‌نانو، هوافضا، مهندسي نرم افزار و فناوري اطلاعات، مكاترونيك و صنايع دفاعي در پنج محور پژوهشي و فناوري شامل پژوهش‌هاي بنيادي، پژوهش‌هاي كاربردي، طرح‌هاي توسعه‌اي، ابتكار و نوآوري به جشنواره بين‌المللي خوارزمي ارايه گردد. از برگزیدگان دوره‌های قبل که موفق به تولید محصول در مقیاس صنعتی شده اند دعوت می‌گردد برای ثبت نام و دریافت پرسشنامه با دبیرخانه تماس بگیرند.

 متقاضیان مي‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بين‌المللي خوارزمي به نشاني www.khwarizmi.ir با مراجعه به قسمت سامانه‌ جامع جشنواره بين‌المللي خوارزمي نسبت به ثبت‌نام، ارايه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعريف نمايند. ضروري است قبل از شروع فرآيند ثبت نام، فايل راهنماي مربوط به ثبت نام را مطالعه فرماييد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه