تاریخ انتشار: دوشنبه 07 تیر 1400
دهمین مسابقه ملی فناوری نانو طی دو مرحله در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد

  دهمین مسابقه ملی فناوری نانو طی دو مرحله در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد

دهمین مسابقه ملی فناوری نانو طی دو مرحله در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. مرحله اول آن در مردادماه ۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری (آنلاین) و مرحله دوم آن به‌صورت حضوری در شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از پایگاه خبری فناوری نانو ایران، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای تحقق اهداف ترویجی و آموزشی تدوین‌شده در سند راهبردی فناوری نانو، اقدام به برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو کرده است. این مسابقه بزرگترین رقابت علمی در حوزه فناوری نانو است که هر ساله توسط کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفر از علاقه‌مندان به فناوری نانو برگزار می‌شود. مسابقه ملی فناوری نانو علاوه بر ایجاد رقابت میان شرکت‌کنندگان، زمینه را برای اخذ گواهی توانمندی تدریس و اخذ مجوز شرکت در نانواستارت‌آپ فراهم می‌کند.

هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور افزایش آشنایی محققان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور، شناسایی برترین‌های این حوزه از فناوری، حمایت از آن‌ها و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی صورت‌گرفته از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است.

کلیه دانشجویان علاقه‌مند به حوزه نانو در تمامی مقاطع و رشته‌های مرتبط دانشگاهی، امکان شرکت در این مسابقه را دارند. فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه درصورتی که حداکثر ۲ سال از پایان آخرین مقطع تحصیلی‌ آن‌ها نگذشته باشد، امکان شرکت در مسابقه را دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرفصل مطالب اینجا را ببینید.

چگونگی ثبت نام نیز در اینجا آمده است.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه