تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400
صندوق نوآوری و شکوفایی در هفته هوش مصنوعی برگزار میکند.

  صندوق نوآوری و شکوفایی در هفته هوش مصنوعی برگزار میکند.

به هم رسانی شتابدهنده ها، استارت آپ ها و صندوق های سرمایه گذاری
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری همزمان با هفته هوش مصنوعی اقدام به برگزاری سلسله رویدادهای استارتاپی نموده است. این رویدادها با همکاری مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی برگزار خواد شد و هدف آن هم رسانی بین استارتاپ ها و طرح های نوآورانه با سرمایه گذاران و شتابدهنده های اکوسیستم کارآفرینی کشور است.

رویدادهای هفته هوش مصنوعی در سه محور سلامت دیجیتال، شهر هوشمند و حمل و نقل شهری و هوافضا و سنجش از دور و و در دو بخش پیوند و دوشنبه های استارتاپی برگزار می شود.

مخاطبان رویداد دوشنبه های استارتاپی، استارتاپ های مستقر در شتابدهنده ها و مراکز رشد، کارآفرینان و فناورانی هستند که موفق به ایجاد نمونه اولیه محصول خود (MVP) شده اند و نیاز به جذب سرمایه برای رشد کسب و کار خود دارند. استارتاپ های متقاضی حضور در رویداد پس از طی یک فرآیند آموزشی کوتاه مدت، محصولات و خدمات خود را به سرمایه گذاران ارائه می دهند و زمینه لازم برای جذب سرمایه مورد نیاز آنها فراهم می شود.

در طرح پیوند نیز ایده پردزان و استارتاپ هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده اند برای تامین بخشی از هزینه‌های شتابدهی کسب و کار به شتابدهنده‌ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و سایر سرمایه‌گذاران و فعالین اکوسیستم نوآوری معرفی می شوند.

یکی از نقاط قوت این رویدادها، طرح همسرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی است. در این برنامه، در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق و یا شتابدهنده ها، پس از ارزیابی و تایید طرح کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف 80 درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارتاپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

رویدادهای هفته هوش مصنوعی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 4 تا 6 مرداد ماه سال جاری برگزاری می نماید و تیم ها و استارتاپ های تمایل به حضور در هرکدام از دو رویداد پیوند و دوشنبه های استارتاپی را دارند تا روز یکشنبه 20 تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه غزال به آدرسhttps://ghazal.inif.ir/Nsfund_Project/new/  در این رویداد ثبت نام کرده و طرح های خود را ارسال نمایند .

لازم به ذکر است تمامی هزینه های برگزاری رویداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تامین شده است و شرکت در این فرآیند توانمند سازی و رویداد کاملا رایگان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن 66128068-021 و 09366129101 با دبیرخانه رویداد در ارتباط باشید.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه