تاریخ انتشار: یکشنبه 28 شهریور 1400
کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیک انسانی

  کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیک انسانی

کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیک به صورت مجازی 10 و 11 آذر سال 1400 برگزار خواهد شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از سایت کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیک انسانی، گروه زیست شناسی دانشگاه یزد با همکاری و مشارکت دانشگاه آلگارو (Algarve) کشور پرتغال، با هدف گرد هم آوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، محققان، پژوهشگران و دانشجویان داخل و خارج کشور برای تبادل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه­ های ژنتیک و ژنومیک انسانی در 10 و 11 آذر 1400 به صورت مجازی کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیک انسانی  را برگزار خواهد کرد.

این کنفرانس همچنین یک بستر میان رشته­ ای ویژه برای محققان، پزشکان، و دانشجویان جهت ارائه و بحث در مورد جدیدترین نوآوری­ ها، روندها، نگرانی­ ها و همچنین چالش­ های عملی موجود و راه حل­ های پذیرفته شده در زمینه­ های ژنتیک انسانی و ژنومیک را فراهم می­ کند.

پژوهشگران و دانشجویان علاقمند می توانند از طریق ارسال خلاصه مقاله و پوسترهای الکترونیکی خود در این کنفرانس شرکت کنند. در این کنفرانس از تمامی پژوهش های تحقیقاتی برای توصیف نتایج اصلی و منتشر نشده از تحقیقات بنیادی، کاربردی، تجربی و آزمایشگاهی، و یا نظری در تمام زمینه های ژنتیک انسانی و ژنومیک دعوت می شود.

تاریخ برگزاری: 10 و 11 آذر 1400

آغاز ثبت نام و ارسال خلاصه مقالات: 1 خرداد 1400

پایان زمان ارسال خلاصه مقالات: 30 مهر 1400

این کنفرانس بصورت بین المللی و طی دو روز در تاریخ های 1400/9/10 الی 1400/9/11 در دو بخش زمانی صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از محورهای همایش، ثبت نام و ارسال خلاصه مقاله اینجا کلیک کنند.

پایان مطلب/

لینک منبع:

http://yazdgenetics.ir/default.aspx

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه