تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 شهریور 1400
نخستین سمپوزیوم- وبینار «یک هفته با سلول»
دانشگاه خوارزمی برگزار می کند؛

  نخستین سمپوزیوم- وبینار «یک هفته با سلول»

نخستین سمپوزیوم «یک هفته باسلول» توسط شهر سلول دانشگاه خوارزمی و با همکاری دانشکده علوم زیستی از ۲۰ تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، محمد طهماسب، دبیراجرایی سمپوزیم یک هفته باسلول گفت: مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان البرز، رئیس دانشگاه خوارزمی، معاون پژوهشی، اعضای هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگران شنبه ۲۰ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی سمپوزیوم اظهار داشت: این سمپوزیوم برای نخستین بار و با هدف معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای شهرسلولی از ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه برگزار می‌شود. وی اذعان داشت: در سال‌های آتی نیز چنین گردهمایی‌هایی را با محوریت شهرسلولی برگزار خواهیم کرد.

فرزانه نجفی، دبیر علمی سمپوزیوم در خصوص برنامه‌های سمپوزیوم گفت: دو سخنرانی کلیدی و چهار سخنرانی علمی- پژوهشی از برنامه‌های این گردهمایی است که سخنرانی اول با عناوین شهرسلولی: اهداف و چشم اندازها و نقش شتاب دهنده در شهر سلول توسط محمد نبیونی، طراح شهر سلول و رئیس بنیاد نخبگان استان البرز و امیرحسین کارآگاه، مدیرعامل شتاب دهنده پرسیس ژن ارائه خواهد شد.

نجفی افزود: برگزاری ۶ کارگاه آموزشی با رویکرد سلول‌های بنیادی از دیگر برنامه‌های این سمپوزیوم است که از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

طهماسبی در خصوص نحوه شرکت در سمپوزیوم افزود: شرکت در این وبینار برای عموم آزاد است، و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نرم افزار(Adobe connect) و یا لینک: https://vc.khu.ac.ir/rjw۶utrgfa۰j
در این گردهمایی شرکت کنند.

وی در خصوص کارگاه‌های آموزشی گفت: هزینه ثبت نام کارگاه‌ها برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی ۵۰ هزار تومان و دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها ۸۰هزارتومان است.

لازم به ذکر است، گواهی‌نامه معتبر از دانشگاه خوارزمی برای حضور در کارگاه صادر می‌شود و متقاضیان برای شرکت در وبینارهای کارگاهی می توانند لغایت تا ۱۶شهریورماه از طریق لینک‌های ثبت نام اقدام نمایند.
https://workshop.khu.ac.ir/form_wrk.php?slc_lang=fa&sid=۲۵
• https://workshop.ac.ir

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه