تاریخ انتشار: شنبه 31 اردیبهشت 1401
برگزاری سومین سمپوزیوم بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی‌بازساختی

  برگزاری سومین سمپوزیوم بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی‌بازساختی

سومین سمپوزیوم بین‌المللی «سلول‏های‌بنیادی و پزشکی‌بازساختی: با تمرکز بر وزیکول‏های خارج سلولی» در چارچوب کنسرسیوم Mashhad Stem Cells برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیان، سومین سمپوزیوم بین‌المللی «سلول‏‌های‌بنیادی و پزشکی‌بازساختی: با تمرکز بر وزیکول‏‌های خارج سلولی» توسط سازمان جهاد‏دانشگاهی خراسان رضوی و با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد، پژوهشگاه رویان، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، و مرکز پزشکی دانشگاه مالزی (UKM) و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‏‌های سلول‏‌های بنیادی به صورت هیبرید (مجازی و حضوری) برگزار خواهد شد.این رویداد علمی شامل سخنرانی استادان و متخصصان علوم پایه و بالینی از داخل و خارج از کشور در زمینه تحقیقات سلول‏‌های بنیادی، کارآزمایی بالینی درمان‌های مبتنی بر سلول، ژن درمانی و فرآورده‏‌های عاری از سلول (اگزوزوم) خواهد بود.
ویژگی ممتاز این نوبت برگزاری کنگره را حضور متخصصین صاحب نام در زمینه تحقیقات اگزوزوم با رویکرد بالینی دانست.
سلسله رویدادهای MashhadStemCells از سال 1390 آغاز شده و تاکنون 4 کنگره ملی و بین المللی، 7 کنفرانس علمی و چندین کارگاه آموزشی و همچنین یک دوره مدرسه تابستانی (با عنوان طراحی کارآزمایی بالینی با محوریت سلول درمانی) در این خصوص برگزار شده است.

تاریخ برگزاری: ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۱
مکان: مشهد مقدس
ضمنا ثبت نام سمپوزیوم از 11 اردیبهشت‏ ماه 1401 آغاز شده است، علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت mashhadstemcells.com مراجعه کنند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه