تاریخ انتشار: جمعه 15 شهریور 1392
شانزدهمین کنگره شیمی ایران به میزبانی یزد برگزار می‌شود

  شانزدهمین کنگره شیمی ایران به میزبانی یزد برگزار می‌شود

دبیر شانزدهمین کنگره شیمی ایران از برگزاری این کنگره علمی در دانشگاه یزد خبر داد و افزود: در این کنگره هزار و 480 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، دکتر "محمدعلی امراللهی" با اشاره به برگزاری این کنگره از 16 الی 18 شهریور در این دانشگاه، گفت: هزار و 772 مقاله از دانشجویان و اساتید و شیمیست‌های سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که از این میان هزار و 480 مقاله پذیرفته نهایی شده است که این تعداد 73 مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر ارائه خواهد شد.
 
وی افزود: این مقالات در گرایشات مختلف شیمی شامل 395 مقاله در گرایش شیمی تجزیه، 185 مقاله در گرایش شیمی معدنی، 410 مقاله در گرایش شیمی آلی، 180 مقاله در گرایش شیمی فیزیکی، 285 مقاله در گرایش نانوشیمی و 25 مقاله نیز در گرایش آموزش شیمی و شیمی صنعتی و کاربردی است.
 
به گزارش ایسنا، امراللهی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حاشیه برگزاری این کنگره ملی خبر داد و افزود: این کارگاه‌ها شامل کارگاه اخلاق علمی، کارگاه نقد روش علمی و مقاله نویسی، کارگاه طرح کسب و کار در فناوری نانو و کارگاه کار آفرینی، برنامه‌ریزی شغلی و حرفه‌ای است.
 
دبیر کنگره ملی شیمی ایران در استان یزد افزود: در این کنگره همچنین از 8 شیمیست جوان و پیشکسوت کشور با حضور "مجتبی شمسی‌پور" رییس انجمن شیمی ایران و اعضای هیات مدیره این انجمن تقدیر می‌شود.
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه