تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 26 شهریور 1392
استقبال از پانزدهمین کنگره تازه های قلب و عروق بی سابقه بوده است
دبیر انجمن آترواسکلروز ایران:

  استقبال از پانزدهمین کنگره تازه های قلب و عروق بی سابقه بوده است

در پانزدهمین کنگره تازه های قلب و عروق که امروز سه شنبه 26 شهریور ماه در سالن همایش های رازی با حضور جمع کثیری از متخصصین قلب و عروق و استادان دانشگاه برگزار شد، دکتر مسعود اسلامی، دبیر انجمن آترواسکلروز ایران و دبیر علمی این کنگره از استقبال بی سابقه از این همایش خبر داد.
امتیاز: Article Rating

دکتر مسعود اسلامی در این باره به خبرنگار بنیان گفت: در این کنگره بیش از 2 هزار متخصص و جراح قلب، متخصص بیهوشی،متخصص اورژانس وپرستار قلب و 20 میهمان خارجی از کشورهای آمریکا،انگلیس،آلمان،فرانسه و هلند حضور یافته اند و 25 سخنرانی در سه سالن اصلی محل برگزاری همایش توسط استادان برجسته ارائه می شود . 
وی افزود: از آنجا که پروتکل های درمانی در حوزه های پزشکی هر چند سال یک بار تغییر می کند، این امر شامل حوزه قلب نیز می شود و امسال برای نخستین بار در این کنگره پروتکل های درمانی پیشنهاد شده سال 2012 و 2013 انجمن قلب و عروق آمریکا به بحث گذاشته خواهد شد.
دبیر علمی این همایش خاطر نشان کرد: همچنین برای نخستین بار در این کنگره با استفاده ازآمار الکترونیکی (A.R.S) شرکت‌کنندگان می‌توانند در مباحث شرکت و سخنرانان به صورت همزمان از نقطه نظرات آنها استفاده کنند و با این روش می توانند سطح آگاهی شرکت‌کنندگان را تخمین بزنند.
اسلامی با تاکید بر اینکه روشهای هایبرید که به تکنیک های توام جراحی و استفاده از بالن و استنت گفته می شود جزء مباحث گفتگو در این کنگره است، تصریح کرد:20 امتیاز بازآموزی برای متخصصان و 15 امتیاز بازآموزی برای پرستاران شرکت کننده در این کنگره در نظر گرفته شده است و استقبال از این کنگره نسبت به سال های گذشته بی سابقه بوده است. 
دبیر انجمن آترواسکلروز ایران ادامه داد: با توجه به ارائه برنامه های جدید تشخیصی و درمانی ، حجم سخنرانیهای کنگره امسال به بیش از دو برابر کنگره سال گذشته افزایش یافته به طوری که در اغلب ساعات، علاوه بر سالن اصلی در سالن های دیگر نیز سخنرانی و میزگرد ارائه می شود .
وی در خاتمه گفت: انجمن آترواسکلروز ایران امیدوار است با برگزاری چنین کنگره هایی، شاهد موفقیت های روز افزون علمی در حوزه قلب و عروق باشد.

پایان مطلب/
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه