تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 شهریور 1392
در نخستین روز مدیریت درد در سرطان چه گذشت؟

  در نخستین روز مدیریت درد در سرطان چه گذشت؟

اولین روز همایش مدیریت در در سرطان با مشارکت پزشکان و پیرا پزشکان و متخصصین در مینه های مختلف عمومی، کودکان، داخلی،زنان و....برگزار شد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان هدف این همایش ملی که از 8.20 صبح شروع و تا 16.45 دقیقه ادامه پیدا کردهم اندیشی و هم افزایی اطلاعات گروه پزشکی و پیراپزشکی، حمایت همه جانبه بیماران مبتلا به سرطان، بالندگی فرهنگ انسانی و علمی و برخورد با درد بیماران مبتلا به سرطان است.در ابتدای این همایش هر یک از اعضای هیات امنا و پزشکان بیمارستان محک به صورت اختصاصی به گرامیداشت مرحوم پروفسور پروانه وثوق، فوق تخصص خون و آنکولوژی و رئیس هیات امنای محک که به صورت داوطلبانه و بدون دریافت حقوق در این بیمارستان فعالیت می کرد پرداختند.
همایش مدیریت درد،فرصتی برای بهتر کردن کیفیت زندگی بیماران
دکتر نصیری یکی از اعضای هیات مدیره محک با ابراز نگرانی از وضعیت اخلاق پزشکی در کشور گفت: تمامی پزشکان و پیراپزشکان باید به صورت فردی در این رفتار خود تغییر ایجاد کنند تا به این وسیله بتوان این معضل را در نسل آینده پزشکی ریشه کن کرد.
دکتر عظیم مهرور، رئیس بیمارستان محک با شاره به مشکلاتی که در راه فعالیت موسسه و بیمارستان محک  وجود داشت کار گروهی دست اندر کاران محک  را ارزشمند شمرد و افزود:این امر سبب شده علاوه بر ایجاد ارتباطی دوستانه بین گروه های مختلف بیمارستان ،محک مشکلات خود را کنار زده و به پیشرفت های بزرگی نائل شود.
وی با تاکید بر لزوم مجهز بودن بیمارستان ها به علوم تازه و فن آوری های نوین پزشکی افزود:بیمارستان فوق تخصصی محک در کنار داشتن بخش سلول های بنیادی، با تاسیس کلینیک و بخش درد در نظر دارد که در آینده ای نزدیک تمام اقدامات تشخیصی و درمانی مربوط به دردهای سرطانی را در درون مجموعه محک انجام دهد.
وی در آخر، کنگره مدیریت درد های سرطانی را فرصتی برای تبادل اطلاعات با آرزوی بهتر کردن زندگی برای بیماران دانست.
سپس دکتر فرید ابوالحسن قره داغی مسئول کلینیک و بخش درد بیمارستان محک نیز در این کنگره به ارائه مقاله ای تحت عنوان درد های سرطانی و راه های جلوگیری از آن پرداخت.
در ادامه اساتید و متخصصین در زمینه های مختلف انواع سرطان، درمان سرطان، دردهای سرطانی ،  نحوه درمان و مدیریت این درد ها و آخرین متد درمانی در دنیا  به ارائه مقالات خود پرداختند.
پایان مطلب/
 
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه