تاریخ انتشار: شنبه 06 مهر 1392
تبادل اطلاعات علمی مهمترین هدف برگزاری کنگره زنان و مامایی است
دبیر علمی دهمین کنگره بین‌المللی زنان و مامایی:

  تبادل اطلاعات علمی مهمترین هدف برگزاری کنگره زنان و مامایی است

دهمین کنگره بین المکللی زنان و مامایی ایران با حضور بیش از 2500 نفر از متخصصان، پژوهشگران، استادان، ماماها و پرستاران کشور به همت انجمن متخصصین زنان و زایمان و مامایی ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن علمی مامایی از چهارم مهرماه آغاز شد و تا فردا (هفتم مهرماه 92 ) در مرکز همایشهای رازی ادامه خواهد داشت.
امتیاز: Article Rating
دکتر «ابولفضل مهدی زاده» دبیر علمی دهمین کنگره بین‌المللی زنان و مامایی به خبرنگار بنیان گفت: این کنگره در چهار سالن به طور همزمان برگزار می شود که سالن اصلی این مرکز میزبان اساتید و سخنرانان خارجی و سایر سالن‌ها میزبان متخصصین و سخنرانان داخلی خواهد بود که در آنجا به ارائه مطالب خود خواهند پرداخت.
 
این استاد دانشگاه تصریح کرد: در این کنگره به موضوعاتی از جمله جراحی غیرتهاجمی، لاپاراسکوپی، سرطان های دستگاه تناسلی، سرطان پستان، ناباروری، مشکلات بلوغ و ... پرداخته شده است که هدف از برگزاری آن تبادل اطلاعات علمی میان متخصصین حوزه زنان و مامایی است تا بدینوسیله اطلاعات و توانایی‌های متخصصین کشورمان را به جامعه بین المللی معرفی کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه در این همایش چهار روزه ۱۶ پنل و شش سمپوزیوم ارائه خواهد شد،افزود: بررسی رشته بیماری های وابسته به بیماری زنان از جمله بیماری غدد، سرطان های داخلی، ایمونولوژی و ...از جمله مهمترین برنامه مطرح شده در این کنگره است .
 
مدیر علمی دهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی خاطرنشان کرد: استقبال بالای مخاطبان از ویژگی های شاخص دهمین کنگره زنان و مامایی بوده است و همزمان با افتتاح این کنگره نخستین گزارش طرح ملی «بررسی وضعیت باروری در کشور» نیز رونمایی شد که هدف از آن محاسبه شیوع ناباروری است که برای نخستین بار در کشور با همت پژوهشگاه ابن سینا انجام شد.
 
این کنگره تا فردا( هفتم مهر ماه) ادامه خواهد داشت.
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه