تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 مهر 1392
کنگره بیماری های پانکراس و مجاری صفراوی برگزار شد

  کنگره بیماری های پانکراس و مجاری صفراوی برگزار شد

هفتمین کنگره بیماری های پانکراس و مجاری صفراوی از 10 تا 12 مهر 1392 توسط مرکز تحقیقات بیماری های گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان شهید آیت الله طالقانی برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان،  امروز نخستین روز از هفتمین کنگره بیماری های پانکراس و مجاری صفراوی زیر نظر مرکز تحقیقات بیماری های گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی با همکاری گروه های دیگر از جمله جراحان، رادیولوژیست ها، آنکولوژیست ها و...برگزار شد.
دکتر محمد هادی زاده دبیر اجرایی این کنگره گفت: این کنگره به سه  بخش متفاوت تقسیم شده است. بخش اول مختص  سخنرانی اساتید بنام ، بخش دوم پنل و بخش سوم ارائه مقالات خواهد بود.
وی ادامه داد: در بخش نخست،  سخنرانی ها در خصوص بیماری های مختلف پانکراس و مجاری صفراوی و همچنین بیماری های خوش خیم مانند کیس های خوش خیم پانکراس و بیماری های بدخیم مانند تومورهای پانکراس و... بحث می شود. 
دکتر امیر هوشنگ محمد علیزاده فوق تخصص گوارش و کبد دبیر علمی این کنگره در مورد تعداد مقالات ارسال شده به کنگره گفت: حدود 70 مقاله با ارزش علمی ارسال شده است که از بین آن ها 45  مقاله را انتخاب کردیم و از بین مقالات انتخاب شده 30 مقاله سخنرانی و 15 مقاله پوستر شده است.
در پایان دکتر هادی زاده هدف از برگزاری این کنگره را هماهنگی بین گروه های مختلف دانست و افزود: هدف از اجرای این کنگره علاوه بر هماهنگی بین گرو های مختلف ،تشخیص و درمان بیماری های مختلف که روز به روز بر تعداد و تنوع ان ها اضافه می شود و همچنین شناخت و ارائه راه های جدید درمانی است.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه