تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 مهر 1392
کنگره بین المللی راینولوژی ایران برگزار شد

  کنگره بین المللی راینولوژی ایران برگزار شد

چهارمین کنگره بین المللی راینولوژی ایران و جراحی پلاستیک بینی و صورت توسط انجمن علمی راینولوژی ایران از امروز تا 19 مهر ماه در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، نخستین روز از چهارمین کنگره بین المللی راینولوژی ایران و جراحی پلاستیک بینی و صورت با حضور برترین اساتید و متخصصین  داخلی و خارجی  برگزار شد.

دکتر ابراهیم رزم پا، دبیر علمی این کنگره از شرکت 16 کشور خارجی از جمله آمریکا، کانادا،آلمان، بلژیک، ترکیه، مصر و...در این کنگره خبر داد و گفت: در شرایط فعلی که هزینه ها افزایش یافته و فرصت تبادل اطالاعات بین متخصصین داخلی و خارجی کاهش یافته است ما با برگزاری این کنگره که هدف آن بررسی آخرین دستاوردها در زمینه جراحی و آندوسکوپی بینی و سینوس است ، شرایط تبادل  جدیدترین اطالاعات را فراهم کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه تعداد مقالات انتخاب شده 30 عدد است افزود:در این کنگره 50 نفر از سخنرانان از اساتید برجسته خارجی هستند.
همچنین دکتر هوشنگ زادان فرخ رئیس این کنگره  از 77 سخنرانی، برگزاری 15 پانل و 12 کارگاه عملی و از پشتیبانی 50  شرکت مرتبط که با حضور در کنگره در بخش مالی آن  سهیم بودند  خبر داد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه