تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 آبان 1392
تشخیص زودرس سرطان سینه کلید طلایی درمان آن است
دبیر علمی کنگره سرطان سینه :

  تشخیص زودرس سرطان سینه کلید طلایی درمان آن است

دبیر علمی ششمین کنگره سراسری سرطان سینه جهاد دانشگاهی گفت : تشخیص زود رس و درمان به موقع سرطان سینه کلید طلایی درمان این بیماری محسوب می شود .
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان ،دکتر نسرین السادات علوی  در مراسم گشایش ششمین کنگره سرطان سینه افزود :دراین کنگره آخرین نتایج مطالعات و بررسی های در زمینه سرطان سینه و همچنین تشخیص و درمان آن به همراه جنبه های روانی ، بازتوانی و درمان عوارض این بیماری ارایه می شود .
 
وی اظهار داشت :امسال 240 مقاله علمی به دبیرخانه این کنگره ارسال شدکه نشان دهنده اهمیت دهی و توجه متخصصان به این کنگره است.
 
علوی ادامه داد: سرطان سینه به عنوان شایع ترین سرطان در میان زنان ایرانی محسوب می شود. از این رو لازم است که روشهای درمانی جدید این بیماری برای متخصصان ایرانی ارایه شود که این امر یکی از اهداف برپایی این کنگره است.
 
وی خاطرنشان کرد : هم اکنون در تمام جهان تحقیقات گسترده ای برای یافتن بهترین روش های تشخیصی و درمان این بیماری درحال انجام است و در کشورمان نیز محققان با مطالعه در این زمینه کارهای پژوهشی بسیاری را انجام داده اند.
 
علوی به گزارش ایرنا ادامه داد: تصویر برداری به روش های مداخله ای ، جراحی در سرطان سینه ، پیشگیری ، درمان و بازسازی ، آسیب شناسی و بیومارکرها ،درمان های سیستمیک در سرطان سینه ، رادیوتراپی ، اپیدمیولوژی غربالگری و تشخیص از محورهای مورد بحث در این کنگره است .
 
همچنین در این مراسم دکتر عصمت السادات هاشمی دبیر اجرایی ششمین کنگره سرطان سینه اظهار داشت : در حال حاضر تنها روش غربالگری سرطان سینه می تواند باعث کاهش مرگ ومیر ناشی از این بیماری شود و اجرای روش غربالگری در سطح کشور نیاز به برنامه ریزی دقیق از سوی مسئولان حوزه سلامت دارد.
 
ششمین کنگره سراسری سرطان سینه تا 17 آبان ماه امسال در بیمارستان امام خمینی(ره ) برگزار می شود.
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه