تاریخ انتشار: پنجشنبه 23 آبان 1392
پنجمین کنگره سراسری سرطان های زنان ایران  برگزار می شود

  پنجمین کنگره سراسری سرطان های زنان ایران برگزار می شود

انجمن علمی سرطان های زنان ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران، انجمن رادیولوژی و انکولوژی ایران و انجمن سرطان ایران پنجمین کنگره سراسری سرطان های زنان ایران را برگزار می کند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان،  پنجمین کنگره سراسری سرطان های زنان ایران از ۲۸ الی ۳۰ آبان ۱۳۹۲ در سالن غرضی بیمارستان میلاد برگزار می شود.

دکتر اعظم السادات موسوی رئیس انجمن علمی سرطان های زنان ایران در این باره گفت: پنجمین کنگره ی سرطان های زنان شامل بخش های متنوعی میباشد و گزارشی از نتایج کار آزمایی های بالینی انجام شده در زمینه سرطان های زنان نیز ارائه میگردد.

وی افزود: این گردهمایی فرصت مغتنمی خواهد بود برای ارائه ی آخرین یافته های پزشکی در زمینه بیولوژی سرطان های ژنیکولوژی، درمان های جدید و موارد بحث برانگیز و مورد اختلاف نظر، تا بتوانیم مراقبت بهتر و درمان مناسب تری را برای بیماران مبتلا به سرطان  ژنیکولوژی انجام دهیم.

دکتر موسوی اضافه کرد: علاقه مندان با شرکت در این کنگره علاوه بر دسترسی به آخرین یافته های پزشکی در زمینه ی سرطان های ژنیکولوژی و کسب امتیاز آموزش مداوم، می توانند با شرکت در همایش  بعدازظهر از امتیاز آموزش مدون نیز بهره مند شوند.

دکتر فرح فرزانه دبیر علمی کنگره  نیز بیان داشت: در برنامه صبح این کنگره سه روزه سرطانهای سرویکس، تخمدان و رحم و پستان مورد بحث قرار خواهند گرفت. در برنامه ی بعد از ظهر که به صورت بازآموزی ارائه میگردد سرطان پستان، نئوپلازی تروفوپلاستیک حاملگی و ضایعات پیش سرطانی سرویکس مورد بحث و تبادل نظر قرار میگیرد.

وی افزود: دو کارگاه عملی با عناوین کولپوسکوپی و  onco fertility نیز برگزار خواهد شد.

دکتر فرزانه ابراز امیدواری کرد این برنامه سه روزه بتواند تاثیر چشمگیری در نحوه پیشگیری و اداره سرطانهای زنان در کشور بگذارد.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی http://www.irsgo.org/congress/ مراجعه فرمایند.

پایان مطلب/

 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه