تاریخ انتشار: یکشنبه 25 دی 1390
افزایش ظرفیت ذخیره سازی با بکار گیری آخرین فناوری روز دنیا در بانک خون بند ناف رویان

  افزایش ظرفیت ذخیره سازی با بکار گیری آخرین فناوری روز دنیا در بانک خون بند ناف رویان

دکتر مرتضی ضرابی، مدیرعامل بانک خون بند ناف رویان،  از اتخاذ تمهیدات برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بند ناف از 25000 نمونه به 45000 نمونه در این بانک خبر داد.
امتیاز: Article Rating
دکتر مرتضی ضرابی افزود: این افزایش ظرفیت با توجه به استقبال و اعتماد مردم در این زمینه صورت گرفته است،که از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه جداسازی و نگهداری سلول های بنیادی استفاده شده است.
به گزارش بنیان؛ در گذشته پروسه جداسازی سلول های بنیادی خون بند ناف به صورت کاملاً دستی و در آزمایشگاه پردازش این شرکت انجام میشد که در حال حاضر 30 در صد این روند از طریق بکارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک(Sepax) که در تمام بانک های پیشرفته خون بند ناف دنیا استفاده میشود، صورت می گیرد. همچنین در راستای این افزایش تقاضا،  این بانک نسبت به افزایش ظرفیت ذخیره سازی تا 45000 نمونه با خرید تانک های ذخیره سلول اقدام نموده است. این تانک ها، محل ذخیره سازی سلول های بنیادی در دمای منفی 196 درجه سانتی گراد می باشد.در حال حاضر بانک خون بند ناف رویان همگام با مراکز پیشرفته دنیا در این زمینه قدم بر میدارد و از سال 1384 طبق استاندارد های جهانی نسبت به ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بند ناف خانواده ها روند خوبی را در منطقه به ثبت رسانده است.
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه