تاریخ انتشار: دوشنبه 11 آذر 1392
دومین کنگره ملی آموزش بیمار توسط مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی
18 الی 20 دی ماه سال 1392 برگزار می شود؛

  دومین کنگره ملی آموزش بیمار توسط مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی

دومین کنگره ملی آموزش بیمار توسط مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی دانشگاه علوم پزشکی تهران از تاریخ 18 الی 20 دی ماه سال 1392 در مرکز همایشهای مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، دومین کنگره ملی آموزش بیمار توسط مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی  با حضور اساتید، دانشمندان و شخصیتهای علمی و اجرایی خون و سرطان، مغز و اعصاب، رادیولوژی و پرتو درمانی برگزار می شود. 
علاوه بر این در این کنگره متخصصین رشته های داخلی، غدد درون ریز و متابولیسم، خون و سرطان، مغز و اعصاب، رادیولوژی و پرتو درمانی، بیماری های ریه، ایمونولوژی، آسم و آلرژی، علوم تغذیه و بهداشت، پرستاری و مامایی، جراحی تخصصی، برنامه ریزی و آموزش پزشکی، روانشناسی و مشاوره، شنوایی سنجی و گفتار درمانی، فیزیوتراپی و کایروپراکتیک، دهان و فک و صورت، دندانپزشکی، زنان و زایمان، گوارش، قلب، عفونی، نفرولوژی و مجاری ادرار، روماتولوژی، چشم پزشکی، پزشکی قانونی، پزشکی ورزشی، طب اورژانس و ... از امتیاز باز آموزی بهره مند خواهند شد. 
محور هاي کنگره عبارتند از:  جايگاه آموزش بيمار در نظام سلامت ، استانداردها ،مدل ها و روش هاي آموزش بيمار، فناوري آموزش اطلاعات و آموزش بيمار،  نقش انجمن ها و NGO ها در آموزش بيمار،  آموزش بيمار و اقتصاد سلامت و سهم مهارتهاي ارتباطي درآموزش بيمار.
علاقه مندان  جهت ثبت نام در دومین کنگره ملی آموزش بیمار به وب سايت کنگره به آدرس اينترنتي www.patient-education.irمراجعه فرمایند.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه