تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 19 آذر 1392
جدید ترین دستاورهای نانوفناوری دارو و تزریق سلول های بنیادی ارایه می شود

  جدید ترین دستاورهای نانوفناوری دارو و تزریق سلول های بنیادی ارایه می شود

جدید ترین دستاوردها در زمینه نانو فنآوری دارو و تزریق سلول های بنیادی در نخستین سمینار تخصصی آشنایی با روش های نوین زیبایی پوست و لیزر ارایه می شود .
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان ،  دکتر شاهرخ عطاریان دبیر نخستین سمینار تخصصی آشنایی با روش های نوین زیبایی پوست - روزهای 28 تا 29 آذر ماه- در تهران گفت :عمده کاربرد زیباسازی پوست برای بیماران دچار آسیب های ناشی از تروما (ضربه)، بیماران دچار سوختگی، مبتلایان به بیماری ها و زخم های عروقی و زخم های ناشی از ابتلا به بیماری دیابت، ناهنجاری های سرطانی و افراد دچارناهنجاری های مادرزادی است.
 
وی ادامه داد:در این سمینار فنآوری تهیه فاکتور رشد از پلاسمای غنی شده از پلاکت و فراهم آوردن سلول های چربی از دور ناف با هدف ترمیم زخم ها ارایه می شود.
 
عطاریان اضافه کرد : بر خلاف باور عموم، کاربرد زیباسازی پوست تنها برای افراد مسن و گروهی که خواستار بهبود در وضعیت پوست خود هستند.
 
وی ادامه داد: ارایه و معرفی تکنولوژی های نوین روز دنیا در حوزه زیبایی و لیزر، تعامل متخصصان و استادان پلاستیک و زیبایی،گوش و حلق و بینی، پوست و زیبایی و نیز ارایه روش های نوین زیبایی پوست و لیزر از اهداف این سمینار دو روزه است.
 
عطاریان با بیان اینکه آشنایی با تکنیک های صحیح تزریق ژل و بوتاکس از محورهای این سمینار است، گفت: در این سمینار کاربردهای درمانی بوتاکس از قبیل نقش آن در برطرف کردن سردردهای میگرنی، فلج های اسپاسمودیک (گرفتگی عضلات)و بیماری های داخلی اعصاب از یک سو و از سوی دیگر، معرفی بوتاکس های استاندارد به متخصصان برای کاربرد های درمانی و زیبایی ارایه خواهد شد.
 
به گفته وی با توجه به اینکه استفاده از لیپولیزر می بایست، تنها به همراه لیپو ساکشن و آن هم در مردان و در مورد چربی های سفت و قهوه ای رنگ صورت انجام گیرد .
 
عطاریان ابراز تاسف کرد : جراحان عمومی بدون آشنایی با طرز صحیح استفاده از این روش به طور گسترده از لیپولیزر به تنهایی و بدون استفاده از لیپوساکشن استفاده می کنند که این امر عوارضی از قبیل کم خونی، مشکلات کبدی و ضایعات پوستی برای بیماران به همراه داشته است .
 
وی اظهار داشت :این سمینار قصد دارد، کاربرد لیپوساکشن با بهره گیری از لیپولیزر در درمان چاقی موضعی را به متخصصان ارایه کند.
 
عطاریان همچنین از ارایه فن آوری تهیه فاکتور رشد از پلاسمای غنی شده از پلاکت و فنآوری فراهم آوردن سلول های چربی با هدف ترمیم زخم ها به عنوان دیگر مباحثی نام برد که قرار است در این سمینارمطرح شود.
 
وی ادامه داد: در این سمینار همچنین کاربرد نوین CO2 لیزر در پوست؛ نانو فناوری دارو و ترومای جدید اسکلتی عضلانی؛ استفاده از پروتکل های درمانی جدید و جوانسازی و زیباسازی پوست؛ تزریق چربی و سلول های بنیادی و نقش آندوسکوپی در جوانسازی صورت به متخصصان ارایه خواهد شد.
 
نخستین سمینار تخصصی آشنایی با روش های نوین زیبایی پوست و لیزر با هدف استفاده از پتانسیل های علمی و تخصصی کشور و نیز تکنولوژی های روز دنیا، همچنین به منظور افزایش سطح دانش پزشکی درحوزه های پلاستیک و زیبایی، گوش، حلق و بینی و پوست و زیبایی 28 و 29 آذر ماه امسال در هتل المپیک تهران برپا می شود.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه