تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 آذر 1392
تبیین و توجیه استحصال سلول های بنیادی در دانشگاه پزشکی جهرم
در قالب یک کارگاه آموزشی آغاز به کار کرد

  تبیین و توجیه استحصال سلول های بنیادی در دانشگاه پزشکی جهرم

در حاشیه کارگاه کنگره بین المللی اخلاق تولید مثل و روشهای نوین درمان ناباروری متخصصان علوم پزشکی در فالب یک کارگاه علمی به تبیین و توجیه روشهای استحصال سلول های بنیادی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم پرداختند.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از ایرنا ، در این کارگاه مشمولان آموزش مداوم اعم از پزشکان عمومی ، کارشناسان علوم آزمایشگاهی، پرستاران و دانشجویان شرکت داشتند و با روشهای علمی کارکرد سلولهای بنیادین در علوم پزشکی آشنا شدند.
 
در کارگاه استحصال سلول های بنیادی که به همت مرکز آموزش مداوم و انجمن سلول های بنیادی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد محورهایی مانند، آشنایی تئوری با سلول های بنیادی، استحصال سلول های بنیادی از بافت مغز انسان، کشت پاساژ فریز و دوب سلول ها، آشنایی با تجهیزات کشت سلول و نحوه کار با آنها و آماده سازی محیط های لازم برای جداسازی و کشت سلول های بنیادی مورد بررسی و بحث قرار گرفت.
 
سومین همایش ملی اخلاق و شیوه های نوین درمان ناباروری و نخستین کنگره بین المللی اخلاق تولید مثل تالار علامه امینی برگزار و تا پنجشنبه ادامه دارد.
 
در جلسه افتتاحیه این کنگره استاندار فارس به سخنرانی می پردازد و روز دوم این کنگره با سخنرانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود .
 
جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد .
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه