تاریخ انتشار: یکشنبه 09 بهمن 1390
ژن درمانی برای توسعه تجاری آماده است

  ژن درمانی برای توسعه تجاری آماده است

زمان توسعه تجاری ژن درمانی فرا رسیده است. دسترسی بیماران مبتلا به بیماری های قابل درمان وعلاج پذیر با ژن درمانی به این فن آوری نشان دهنده اثربخشی و امکان پذیر بودن آن است.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل ازmedicalxpress؛ تا همین اواخر ، ژن درمانی مختص بیماری های شدید با گزینه های درمانی اندک بود. اما گزارش های اخیرحاکی ازاستفاده موفقیت آمیزآن برای درمان هموفیلی B  دارد که به بیماران ، درمانی جایگزین را که می تواند جایگزین نیاز به تزریق منظم پروتئین شود پیشنهاد می کند. گفته می شود ژن درمانی به عنوان تکنولوژی است که قادربه رقابت با درمان های سنتی موجود می باشد. هر چند ژن درمانی برای هموفیلی B هنوز در مراحل اولیه آزمایش بالینی است، اما درمان مشابهی نیز برای هموفیلی A در حال توسعه است.
دکتر Wilson می گوید: امکان پذیری ژن درمانی در بیماری های متعدد و با فن آوری های مختلف پایه گذاری شده است ، وی پیش بینی کرد که  سال2012 دوره توسعه تجاری  ژن درمانی است هر چند  احتمالا شروع  آرامی خواهد داشت اما در آینده سرعت چشم گیری می یابد."
اکنون که این فن آوری در حال توسعه است ، مرحله بعدی  توسعه مدل های تجاری قابل دوام برای ژن درمانی در بازار و مراقبت های بهداشتی است ، به طوری که این درمان بتواند به بیماران نیازمند آن ارائه شود.
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه