تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 دی 1392
کنگره جوان سازی دور چشم برگزار شد

  کنگره جوان سازی دور چشم برگزار شد

کنگره جوان سازی دور چشم از 25 الی 27 دی ماه 1392 در تالار امام بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، دکتر عباس کاظمیٰ، رئیس،  دبیر علمیٰ و دبیر اجرایی  کنگره جوان سازی دور چشم در اولین روز برگزاری کنگره با بیان اینکه معمولا سالانه  سه الی چهار کنگره از طرف انجمن جراحان پلاستیک برگزار می شود گفت: علاوه بر یک  کنگره که به صورت سراسری در جامعه جراحان و در اردیبهشت برگزار می شود معمولا دو تا سه کنگره دیگر هم برگزار می کنیم.

وی افزود:معمولا در زمستان و در این زمان از سال کنگره ای برگزار می شود که هر دفعه به یک موضوع از جمله پوست صورت، پوست بدن و..می پردازد.کنگره امسال در مورد جوان سازی اطراف حدقه چشم ، پیشانی و وسط صورت است.

دبیر علمی این کنگره در ادامه با اشاره به اینکه محور کنگره جوان سازی دور چشم  تبادل افکار، علم و فعالیت ها است ادامه داد: ما  از متخصصین همه رشته هایی که با این کنگره مرتبط هستند مانند متخصصان گوش و حلق و بینی،  متخصصین پوست و متخصصین چشمی دعوت به همکاری و شرکت در کنگره را کردیم.

دبیر اجرایی کنگره تاکید کرد: هدف ما از برگزاری این کنگره تبادل تجربه بین با تجربگان و متخصصین جوانی است که در این رشته ها فعالیت می کنند.اگر جراحان پلاستیک که به تازگی فارغ التحصیل شده اند و جوان هستند مطلب جدیدی دارند ارائه می کنند و در مقابل  از تجارب بزرگان رشته استفاده کنند.نتیجه تبادل تجارب و اطلاعات کم تر شدن درصد خطاها و افزایش میزان موفقیت است.

رئیس کنگره در پایان  با تاکید بر اینکه این کنگره ملی است گفت: قصد بر این بود که  دو الی  سه نفر از سرشناسان این رشته در نقاط مختلف دنیا هم در این کنگره حضور داشته باشند.اما به علت ذیغ وقت و مشکلات ویزا عذر خواهی کردند و از حضور در کنگره های بعدی خبر دادند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه