تاریخ انتشار: چهارشنبه 02 بهمن 1392
چهارمین دوره کنگره سلول های بنیادی برگزار شد
با حضور صاحبنظران خارجی؛

  چهارمین دوره کنگره سلول های بنیادی برگزار شد

چهارمین دوره کنگره سلول های بنیادی امروز در محل همایش های مرکز قلب تهران برگزار شد.
امتیاز: Article Rating

دکتر امیر علی حمیدیه دبیر علمی کنگره پیوند سلول های و دبیر علمی انجمن یپوند سلول های بنیادی در گفت و گو با بنیان در مورد  این کنگره گفت: کنگره سلول های بنیادی هر سال توسط انجمن سلول های بنیادی خون ساز برگزار می شود و این چهارمین دوره این کنگره است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه برگزاری این کنگره هر سال رو به پیشرفت بوده است افزود: ما هر سال نسبت به سال قبل  تعداد بیشتری شرکت کننده داریم.همچنین امسال میزبان سخنران های بیشتری از کشورهای آلمان، استرلیا و.. هستیم.در کنگره امسال  رئیس انجمن پیوند کودکان اروپا و رئیس پیوند بیماری های متابولیک اروپا نیز حضور دارند.
دکتر حمیدیه در مورد محورهای کنگره امسال گفت: محورهای کنگره امسال بیشتر در زمینه پیوند سلول های بنیادی، اهدای سلول های بنیادی، بانک سلول های بنیادی، استفاده از سلول های بنیادی مزانشیمال در درمان بیماری های مختلف است که در قسمت های مختلف کنگره به این موضوعات پرداخته می شود.
دکتر جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در حاشیه چهارمین کنگره  "سلول های درمانی" گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران  به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور  در نگاه اول به ارائه ي عملیات درمانی و آموزشی و پژوهشی پرداخته است و همچنین در کنار آن  با ارائه  خدمات همزمان با فعالیت های درمانی، مشکلات مردم را  حل می کند.
وی افزود: در حال حاضر  4 هزار پیوند "سلول درمانی" در کشور به صورت استاندارد در این مرکز صورت گرفته است.
پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه