تاریخ انتشار: جمعه 04 بهمن 1392
داروهای ناباروری تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفتند
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

  داروهای ناباروری تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفتند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه از ابتدا بهمن داروهای ناباروری تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفتند، گفت: با توجه به تجمیع اطلاعات بیمه شدگان، توزیع کارت هوشمند سلامت به سال آبنده موکول شد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، انوشیروان محسنی بندپی  با اشاره به اینکه از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری 11 قلم داروی جدید درمان نازایی تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: داروهای جدید به دو شکل تحت پوشش قرار می‌گیرند به طوری که برخی از آنها تا 90 درصد و برخی تا 50 درصد تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.
 
وی تصریح کرد: یکی از مواردی که در حال حاضر در شورای عالی بیمه و با حضور نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر پیگیری می‌شود، بحث تعرفه‌های درمانی سال 93 است در حال حاضر مرحله اول کارشناسی آن به اتمام رسیده است.
 
بندپی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط اسفندماه تعرفه‌های درمانی سال 93 به تأیید هیئت وزیران برسد.
 
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اجرای طرح بیمه ایرانیان تعداد قابل توجهی از افراد فاقد بیمه تحت پوشش قرار گرفتند به طوری که افراد می‌توانند با پرداخت حداقل 50 درصد حق بیمه تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار بگیرند.
 
به گزارش فارس وی افزود: چنانچه خانواده یا فردی نتواند 50 درصد باقیمانده از حق بیمه خود را پرداخت کند می‌تواند با مراجعه به نهادهای حمایتی از تخفیف ویژه استفاده کند و تنها 15 درصد از حق بیمه خود را پرداخت کند.
 
بندپی در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال کارت هوشمند در اختیار بیمه شدگان قرار خواهد گرفت یا خیر، گفت: در حال حاضر موضوع تجمیع اطلاعات و یکپارچه‌سازی بیمه‌شدگان مدنظر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است و پیش‌بینی می‌شود در 6 ماهه ابتدای سال 93 بحث کارت هوشمند در دستور قرار گیرد.
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه