تاریخ انتشار: شنبه 05 بهمن 1392
یازدهمین کنگره  جراحی ها و تکنیک های کم تهاجمی برگزار می شود
همزمان با اولین کنگره چاقی؛

  یازدهمین کنگره جراحی ها و تکنیک های کم تهاجمی برگزار می شود

یازدهمین کنگره جراحی ها و تکنیک های کم تهاجمی و اولین کنگره چاقی 8 الی 11 بهمن ماه در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، عبدالرضا پازوکی رییس یازدهمین کنگره بین المللی جراحی ها و تکنیک های کم تهاجمی گفت: در برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی جراحی های درون بین وتکنیکهای کم تهاجمی ونیز اولین کنگره بین المللی جراحی های چاقی با توجه به روند رو به رشد جراحی ها و تکنیکهای کم تهاجمی که تقریبا در برخی اعمال کاملا جایگزین روشهای سنتی و جراحی های باز شده  است واز سوی دیگر شیوع تصاعدی بیماری چاقی و نیاز به جراحی بیماران چاقی مفرط فرصت کم نظیری است .
وی از جمله دستاوردهای برگزاری این همایش ها گفت: تبادل تجارب واطلاعات علمی بین متخصصین هر رشته ونیز بین متخصصین رشته های مختلف، حضور رشته های داخلی در کنار جراحی وعلوم ‍پایه در کنار بالین در برخی بیماری ها نظیر چاقی، ایجاد فرصتی برای خود کفایی ونو آوری صنعت مهندسی ‍پزشکی در رشته های درون بین و تکنیک های کم تهاجمی با تبادل نظر با متخصصین بالینی -حضور اساتید برجسته رشته های مختلف از سراسر دنیا و تبادل تجربیات و برگزاری کارگاه های آموزشی کاربردی عنوان کرد. 
 
دکتر سعیدی مطهر دبیرعلمی این کنگره گفت: این کنگره با همت مرکز تحقیقات جراحی های کم تهاجمی دانشگله علوم پزشکی ایران، مرکز تحقیقات لاپاروسکوپی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با هدف ارتقاع سطح علمی وعملی جامعه پزشکی ایران و با مشارکت انجمن های علمی داخل و خارج از کشور در سطح بین المللی برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی را در اختیار اندیشمندان و دانش پژوهان قرار می دهد تا با جدیدترین یافته های علمی روز مرتبط با این رشته آشنا شوند و از آنها برای خدمت رسانی بهتر به بیماران بهره مند گردند.
 
علیرضا خلج دبیر علمی کنگره چاقی نیز بیان داشت: در طي اين كنگره طیف گسترده ای از موضوعات در این شاخه جدید و در حال ترقی از عمل جراحی توسط کارشناسان پوشش داده خواهد شد. گروهی از متخصصان ایرانی و متخصصان سایر کشورها به تبادل تجارب و دانش علمی خود خواهند پرداخت. امید است بتوانیم تمامی جنبه های جراحی چاقی را پوشش دهیم. شایان ذکر است که ما پانل ویژه و جامعی راجع به عمل جراحی معده( جراحی پلیسه کردن معده) خواهیم داشت که متخصصان ایرانی در آن زبده و بسیار باتجربه هستند.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه