تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 15 بهمن 1392
‌بیماران همچنان در لیست انتظار بیمارستان تخصصی سرطان اراک

  ‌بیماران همچنان در لیست انتظار بیمارستان تخصصی سرطان اراک

به کمک خیرین سلامت، درمانگاه تخصصی در بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک احداث می‌شود.
امتیاز: Article Rating
فرخی، رئیس بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک در حاشیه بازدید خیرین سلامت، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی و مسئولان هلال احمر استان از این بیمارستان با اشاره به اینکه وضعیت بخش هماتولوژی بیمارستان مطلوب است، اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان دیماه 980 میلیون تومان در بخش مددکاری و دارو هزینه شده است.
 
وی با بیان اینکه 500 میلیون تومان توسط بیمارستان و در حوزه درمان صرف شده است، افزود: مابقی هزینه در بحث دارو انجام شده است. مددکاری بیمارستان خدمات بسیاری در اختیار بیماران قرار می‌دهد به شکلی که تا 70 درصد در هزینه‌ها به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌کند و در مواردی که بیمار توان مالی بسیار اندکی داشته باشد، خدمات 100 درصد رایگان ارائه می‌شود.
 
فرخی درخصوص وضعیت درمانگاه تخصصی این بیمارستان به ایسنا گفت: به کمک شهرداری و شورای شهر اراک مجوز طرح توسعه درمانگاه به صورت کاملا رایگان اخذ شده است و با کمک خیرین احداث آن به سرعت آغاز می‌شود.
 
وی اضافه کرد: برآورد مالی این طرح توسعه در حدود سه میلیارد تومان است که با احداث آن 64 تخت به ظرفیت موجود افزوده خواهد شد.
 
رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک عنوان کرد: با وجود شرایط مناسب در بخش هماتولوژی اما، همچنان بیماران در لیست انتظار قرار دارند و دغدغه ما از بین رفتن این لیست انتظار است، چراکه این بیمارستان تنها بیمارستان تخصصی سرطان در استان است و باید شرایط بسیار مطلوب داشته و خدمات درست به بیماران ارائه دهد.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه