تاریخ انتشار: شنبه 19 بهمن 1392
هشتمین کنگره سراسری انجمن خون و سرطان کودکان ایران به میزبانی بندرعباس برگزار می شود

  هشتمین کنگره سراسری انجمن خون و سرطان کودکان ایران به میزبانی بندرعباس برگزار می شود

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری هشتمین کنگره سراسری انجمن خون و سرطان کودکان ایران به میزبانی بندرعباس خبر داد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، دکتر ˈعبدالعظیم نجاتی زادهˈ روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این کنگره با همراهی اساتید انجمن علمی خون و سرطان کودکان ایران از 23 تا 25 بهمن ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: لوسمی و لنفوم ها، اختلالات انعقادی و ترومبوز، انتقال خون ، سیتوژنوتیک و تشخیص مولکولی، بیماری های ذخیره ای، پیوند مغز استخوان، بهبود کیفیت زندگی در اختلالات خونی از جمله محورهای عمده این همایش است.
 
دکتر نجاتی زاده هدف از برگزاری این کنگره را ارائه آخرین دستاوردهای علمی– پژوهشی و تبادل نظر متخصصان و صاحبنظران رشته های مختلف سرطان کودکان و همچنین استفاده از تجربیات و افزایش اطلاعات شرکت کنندگان در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای خون کودکان عنوان کرد.
 
وی تصریح کرد: از مجموع 150 مقاله ارسالی به دبیرخانه کنگره تعداد 60 مقاله به صورت پوستر و 40 مقاله به صورت سخنرانی مورد پذیرش قرار گرفته که نشان از استقبال بی نظیر پژوهشگران و اساتید کشور از برگزاری این کنگره دارد.
 
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان بیان داشت : این همایش با حضور پزشکان فوق تخصص خون و انکولوژی، متخصصان داخلی و اطفال، زنان و زایمان، رادیوتراپی و انکولوژی، پزشکان عمومی، پرستاران ، پیراپزشکان و دانشجویان رشته های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه