تاریخ انتشار: شنبه 17 اسفند 1392
ارتقای مرکز ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به "پژوهشگاه"

  ارتقای مرکز ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به "پژوهشگاه"

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: برنامه داریم تا با توجه به سطح بالای علمی مرکز ژنتیک این دانشگاه و پتانسیل موجود، این مرکز طی دو سال آینده به پژوهشگاهی که حداقل دارای سه شعبه در سطح کشور باشد، ارتقاء یابد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از مهر ، دکتر محمدتقی جغتایی با اعلام این خبر افزود: با توجه به توانایی علمی مرکز ژنتیک به ریاست دکتر نجم آبادی که جزو صد دانشمند برتر جهان معرفی شده است، فعالیت های علمی این مرکز که تاکنون  شش هزار امتیاز کسب کرده است و همچنین وجود قابلیت آموزشی برای تربیت نیروهای متخصص در سطح کشور، امکان مدیریت حداقل سه شعبه تحت پوشش مرکز ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی وجود دارد.
 
وی ادامه داد: این شعب می توانند هر یک در حوزه خاصی فعالیت کنند و با هویت مستقل ، دارای اعتبار مالی و پشتیبانی شده ، و به صورت مستقل به جذب نیرو و هیات علمی اقدام کنند.
 
رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تاکید کرد: با گسترش فعالیت علمی این شعب ، هریک که براساس ارزیابی ها دارای امتیاز پژوهشی بشوند در آینده می توانند به مرکز پژوهشی نیز تبدیل شوند.
 
وی با توجه به همکاری خوب اداره کل بهزیستی استان یزد و تامین امکانات لازم ، پیش بینی کرد که یکی از این شعب مرکز ژنتیک، در شهر میبد یزد تاسیس شود.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه