تاریخ انتشار: پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393
بیستمین سمینار سالانه فارابی برگزار شد

  بیستمین سمینار سالانه فارابی برگزار شد

، بیستمین سمینار سالانه چشم پزشکی فارابی و چهارمین سمینار سلول های بنیادی بیمارستان فارابی در روز 10 اردیبهشت در هتل المپیک آغاز شده و تا 12 اردیبهشت ادامه دارد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش " بنیان " دکتر محمود جباروند، رئیس کمیته برگزاری بیستمین سمینار سالانه چشم پزشکی فارابی و چهارمین سمینار سلول های بنیادی بیمارستان فارابی در مورد این سمینار ها گفت: امسال حدود 900 چشم پزشک از کل کشور در سمینار فارابی شرکت کرده اند و مانند هر سال تبادل اطلاعات علمی و تجربیات بین پزشکان ایرانی محور اصلی برنامه های سمینار است.
رئیس بیمارستان چشم پزشکی فارابی با بیان اینکه سمینار فارابی از نظر اجرایی، علم و خدمت به همکاران، یک مجموعه جامع است، تاکید کرد: امسال تعداد شرکت کنندگان نسبت به سمینار سال قبل بیشتر شده است. تلاش می کنیم چشم پزشکان بعد از پایان این سمینار حس کنند که مشکلات کاریشان کمتر شده است، همچنین با تجربیات همکاران دیگر آشنا شده و از تازه های چشم پزشکی جهان مطلع شده اند.
در ادامه، دکتر احمد عامری، دبیر علمی بیستمین سمینار فارابی به برگزاری چهارمین سمینار فراهم آوری سلول های بنیادی که با همکاری اساتید علوم پایه برگزار شده است اشاره کرد و افزود: این سمینار 20 سخنران دارد و گروه های فارماکولوژی، سلول های تکوینی، ژنتیک، علوم آزمایشگاهی، مهندسی شیمی و بافت و پلیمر در این سمینار حضور دارند.
لازم به ذکر است در این سمینار گروه هایی چون سگمان قدامی و پرستاری برنامه های مشترکی را اجرا می کنند.
پایان مطلب /
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه