تاریخ انتشار: شنبه 13 اردیبهشت 1393
ایجاد مرکز تحقیقات سلول درمانی و درمان ناباروی در سرعین

  ایجاد مرکز تحقیقات سلول درمانی و درمان ناباروی در سرعین

‌پروژه مرکز تحقیقات سلول درمانی و ناباروری در شهر سرعین اردبیل عملیاتی می‌شود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، رامز نصیری صالح، رییس جهاد دانشگاهی اردبیل در نشستی با امام جمعه سرعین با اشاره به اینکه حل وضعیت زمین این پروژه استانی نیازمند مشارکت و کمک دستگاه‌های ذیربط در این خصوص است، خاطرنشان کرد: با احداث این مرکز تحقیقاتی و درمانی می‌توان چندین مرکز درمانی را به صورت مجتمع در یک محل و با دسترسی آسان برای ارائه خدمات به مردم آماده کرد و به بهره برداری رساند.
 
حجت الاسلام والمسلمین اصغری، امام جمعه سرعین هم ضمن قدردانی از اهدا کننده این زمین اظهار امیدواری کرد اهدا به عنوان یک امر خداپسندانه در بین مردم رواج یابد تا به پیشرفت روزافزون در جامعه کنونی منجر شود.
 
محمد صبوری، رئیس شورای شهر سرعین نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تمامی مسیرهای منتهی به زمین اهدایی مسطح شده و مشکلی در رابطه با دسترسی به محل وجود ندارد، گفت: در صورت مشارکت مسوولان آماده‌ایم تا کار این پروژه را شروع کنیم.
 
رضا زنده دل، شهردار سرعین نیز در این جلسه گفت: با راه‌اندازی این مرکز درمانی مدرن می‌توانیم سرعین را به مرکز توریسم درمانی در کشور تبدیل کنیم.
 
بر اساس این گزارش، این زمین در سال 1389 توسط حاج بیت الله عبدالهی از خیرین اهل سرعین به جهاد دانشگاهی واحد اردبیل اهدا شده بود.
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه