تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393
سی و هشتمین کنگره جامعه جراحان ایران برگزار شد

  سی و هشتمین کنگره جامعه جراحان ایران برگزار شد

سی و هشتمین کنگره جامعه جراحان ایران 20 الی 24 اردیبشهت 1393 در مرکز همایش های رازی با حضور محققان و پزشکان برجسته برگزار شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش سایت خبری بنیان، دکتر سیاوش صحت، دبیر علمی این کنگره گفت: آسیب های سوانح جاده ای و سرطان ها همچنان به عنوان دو عامل مهم از سه علت اصلی مرگ و میر در کشور، محور اصلی برخی مقالات و میز گرد های سی و هشتمین کنگره جامعه جراحان ایران است.
دبیر علمی جامعه جراحان ایران با تاکید بر حضور بالغ بر 720 سخنران از 18 رشته مختلف پزشکی و جراحی و ارائه صد ها مقاله،  افزود: همچنین کارگاه های سونوگرافی برای جراحان، آشنایی با کاربردهای اجرائی تله مدیسین و کارگاه پزشکی مبتنی بر شواهد با همکاری استادان و دانشگاه های بزرگ و معتبر علوم پزشکی کشور در طول 5 روز برگزاری کنگره بر  پا خواهد شد.
در ادامه  دکتر کاظم عباسیون، دبیر اجرائی سی و هشتمین کنگره جامعه جراحان با یادآوری این که هر سال در این کنگره با برگزاری میز گرد پرسش و پاسخ پیرامون اقتصاد درمان به ابعاد تنگناهای موجود توجه می کنیم، گفت: امسال نیز لایه های عمیق تری از آسیب شناسی بهداشت و درمان با حضور کارشناسان خبره، کالبد شکافی خواهد شد.
لازم به ذکر است دکتر ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران در خصوص این کنگره اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این کنگره گسترش علم و آشنائی جراحان مملکت با همه تکنیک های جدید است.
پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه