تاریخ انتشار: دوشنبه 05 خرداد 1393
انتقاد دبیر ستاد توسعه فناوری سلول‌های بنیادی از فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در مشهد

  انتقاد دبیر ستاد توسعه فناوری سلول‌های بنیادی از فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در مشهد

دبیر ستاد توسعه فناوری سلول‌های بنیادی با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در مشهد تصریح کرد: کمیت و کیفیت فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در مشهد کم بوده و این میزان باید افزایش یابد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از ایسنا، دکتر محمد واسعی، بر لزوم استفاده از نتایج تحقیقات علمی در توسعه فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و بالینی تاکید کرد و افزود: اعضای هیات‌های علمی نباید تنها به فکر رسیدن به منصب عضو هیات علمی باشند و تحقیق و پژوهش صرف، گره‌ای از مشکلات را باز نمی‌کند.
 
وی افزود: باید نتایج تحقیقات علمی در بازار دیده شده و تبدیل به مواد مصرفی شود.
 
دبیر ستاد توسعه فناوری سلول‌های بنیادی با اشاره به اهداف سفرش به مشهد خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از مشهد داشتیم، تعامل بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشکده محیط‌ زیست دانشگاه فردوسی و همچنین جهاد دانشگاهی بسیار خوب بود؛ امیدواریم ارتباط بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد و وزارت علوم افزایش یابد.
 
واسعی با اشاره به فراهم نبودن زیرساخت‌های سخت‌افزاری برای پژوهش در حوزه سلول‌های بنیادی تاکید کرد: با این حال ستاد سلول‌های بنیادی کشور، از چهار سال پیش فراخوانی را برای تولید دستگاه‌های مورد نیاز این حوزه داده است که پیش‌بینی ما این است که مشکلات ما در این زمینه حل خواهد شد.
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه