تاریخ انتشار: چهارشنبه 07 خرداد 1393
 اولین نمایشگاه ناباروری، تکنولوژی و باروری برگزار می شود
9 تا 12 خرداد؛

  اولین نمایشگاه ناباروری، تکنولوژی و باروری برگزار می شود

نخستین نمایشگاه ناباروری و تکنولوژی باروری با شعار مادر سالم، فرزند سالم و جامعه سالم با حمایت و همکاری انجمن علمی مامایی ایران، انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران 9 تا 12 خرداد ماه امسال در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری (سالن حجاب) برپا می‌شود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، براساس این گزارش، مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه ترویج زایمان ایمن، آگاه‌سازی مسائل مربوط به مادران باردار، ارتقاء علمی مادران باردار و شیرده، پیشگیری از بیماری‌های جدی زنان (شامل سرطان) مسائل مربوط به نازائی و برخورد منطقی با یائسگی و ... اعلام شده است.
در این نمایشگاه مراکز ناباروری در تهران و شهرستان‌ها، شرکت‌های داروئی، شرکت‌های تجهیزات و وسایل پزشکی، مراکز مشاوره، مراکز طب سنتی، مراکز طب سوزنی، بیمه‌های دولتی، بیمه‌های خصوصی، تامین اجتماعی، شرکت‌های علمی و تحقیقاتی، زایمان مدرن، مراکز آزمایشگاهی و غربالگری و ... حضور خواهند داشت. علاقمندان می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه تا پایان وقت اداری بیستم اردیبهشت ماه به دبیرخانه این نمایشگاه مراجعه و یا با شماره تلفن 22058161 تماس حاصل نمایند.
 
از دیگر اهداف این نمایشگاه، شناسایی مراکز تحقیقاتی در این زمینه، توسعه دانش پایه و کاربردی در زمینه‌های باروری و ناباروری، مطالعه و برنامه‌ریزی، همفکری و مشورت با دست‌اندرکاران این رشته و انجمن‌های ذیربط و بررسی مشکلات تک فرزندی در جامعه امروزی است.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه