تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 اسفند 1390
موفقیت جدید کمپانی Nuvilex  در زمینه سلول های بنیادی

  موفقیت جدید کمپانی Nuvilex در زمینه سلول های بنیادی

برخی از مشکلات عمده ا ی  که متخصصان ومحقققان در درمان با سلول های بنیادی با آن روبرو هستند شامل زنده نگه داشتن سلول های بنیادی برای مدت قابل توجهی بعد از پیوند، رد پیوند و تخریب سلول ها توسط سیستم ایمنی فرد گیرنده و مهاجرت سلول های بنیادی به نواحی دورتر از محل مورد نظر است.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از pharmabiz: شرکت Nuvilex  ارائه دهنده  خدمات سلولی درمانی  و ژن درمانی به راه حل های جدیدی درجهت غلبه بر چالش های اساسی خاص درسلول درمانی (رد نمونه پیوندی توسط میزبان و مهاجرت سلول های  تزریق شده یا پیوند شده دورتر از محل مورد نظر) دست پیدا کرده اند.
استفاده از سلول های بنیادی  به اعتقاد بسیاری از محققان پزشکی به عنوان شاه کلید درمان سرطان، ، دیابت  نوع 1 ، پارکینسون، هانتینگتون، سلیاک، نارسایی قلبی، آسیب های عضلانی، اختلالات عصبی، و سایر بیماری های ناتوان کننده و مزمن به حساب می آید.
در حال حاضر 1400 کارآزمایی های ثبت شده با استفاده از سلول های بنیادی در درمان بیماری های مختلف دردنیا در حال انجام است. به کارگیری تکنیک کپسوله کردن سلول های بنیادی ( encapsulation) این امکان را فراهم می کند که  سلول های بنیادی زنده با قرار گرفتن در کپسول های انعطاف پذیر و نفوذ پذیر دور از سیستم ایمنی و در محیطی مشابه محیط طبیعی به بافت مورد نظر منتقل گردد.
برخی از مشکلات عمده ا ی  که متخصصان ومحقققان در درمان با سلول های بنیادی با آن روبرو هستند شامل زنده نگه داشتن سلول های بنیادی برای مدت قابل توجهی بعد از پیوند، رد پیوند و تخریب سلول ها توسط سیستم ایمنی فرد گیرنده و مهاجرت سلول های بنیادی به نواحی دورتر از محل مورد نظر است. در حالی که این کمپانی با استفاده از فن آوری کپسوله کردن  سلول های پیوندی تا حدودی توانسته بر این مشکل غلبه کند.
در مطالعه ای که در اتریش انجام گرفته بود نشان داده شد استفاده از این تکنیک سلول ها را  برای مدت زمان طولانی (حداقل دو سال ) در انسان به صورت دست نخورده و زنده  و دور از سیستم ایمنی بدن فرد گیرنده  نگاه داشته بود
علاوه بر این، سلول های محصور در داخل کپسول به بخش های دیگری به غیر ازبافت هدف در بدن مهاجرت نکرده بودند.
دکتر رابرت رایان، مدیر اجرایی Nuvilex، افزود: درطیف گسترده ای از  بخش درمان از سلول های بنیادی برای درمان انواع بیماری های انسانی استفاده می شود. فن آوری ما این امکان را فراهم کرده تا سلول های بنیادی به بافت هدف وارد شده وبیشترین اثرات درمانی را به دنبال داشته باشد. شرکت Nuvilex در خط مقدم توسعه وارائه جدید ترین روش ها  در طب ترمیمی قرار دارد.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه