تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 خرداد 1393
همایش بین المللی جراحی مغز و اعصاب از فردا آغاز می شود

  همایش بین المللی جراحی مغز و اعصاب از فردا آغاز می شود

رییس پژوهشکده علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز ششمین همایش بین المللی جراحی مغز و اعصاب از فردا(پنجشنبه) خبر داد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به گفته قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه ها، این همایش تا 25 خرداد ماه در سالن همایش های بین المللی بیمارستان میلاد ادامه دارد.
 
«سیدحسن امامی رضوی» افزود: در این همایش که به ریاست پروفسور سمیعی از اساتید برجسته بین المللی مغز و اعصاب برپا می شود، موضوعاتی همچون هیپوفیز، ضایعات عروقی، رادیوتراپی، پزشکی هسته ای، هیدروسفالوس، درمان صرع، گلیوم ها، بازسازی عصب صورتی و جراحی اعصاب در اطفال، محورهای اصلی خواهند بود.
 
وی برگزاری همایش را محصول همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران با انستیتو بین المللی نوروساینس هانور آلمان دانست و افزود: در قالب این برنامه مشترک، ساخت بیمارستان فوق تخصصی مغز و اعصاب، برگزاری کنگره های سالیانه مشترک و تربیت نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.
 
رییس پژوهشکده علوم اعصاب دانشگاه ادامه داد: اکنون 11 متخصصن ایرانی رشته های مختلف جراحی اعصاب، گوش و حلق و بینی، بیهوشی، رادیوگرافی و چشم در حال گذراندن دوره «پی اچ دی» - PhD - علوم اعصاب در کشور آلمان هستند. همچنین ساخت و راه اندازی مرکز بین المللی جراحی اعصاب نیز در آینده ای نزدیک به اتمام خواهد رسید.
 
امامی رضوی حضور 27 سخنران مدعو از کشورهای مختلف خارجی را از جمله ویژگی های این کنگره عنوان کرد و گفت: هشت سخنران از آلمان، شش سخنران از فرانسه و بقیه سخنرانان از سایر کشورهای دنیا هستند.
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه