تاریخ انتشار: چهارشنبه 04 تیر 1393
هشتمین سمینار سالیانه گروه چشم پزشکی و مرکز تحقیقات چشم بیمارستان رسول اکرم برگزار شد

  هشتمین سمینار سالیانه گروه چشم پزشکی و مرکز تحقیقات چشم بیمارستان رسول اکرم برگزار شد

نخستین روز از هشتمین سمینار سالیانه گروه چشم پزشکی و مرکز تحقیقات چشم بیمارستان رسول امروز، چهارم تیر ماه با حضور شماری از متخصصان در مرکز همایش های رازی آغاز شده و تا ششم تیر ماه ادامه دارد.
امتیاز: Article Rating

دکتر نوید نیلفروشان، دیبر اجرائی این سمینار در گفت و گو با خبرنگار بنیان درمورد این سمینار گفت: هشتمین سمینار سالیانه دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان رسول اکرم تحت عنوان چالش های چشم پزشکی برگزار شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این سمینار بیان نکاتی است که برای چشم پزشکان چالش برانگیز هستند.
دکتر نیلفروشان توضیح داد: منظور از چالش برانگیز بودن این است که اختلاف نظراتی  در زمینه تصمیم گیری در مورد بیماران، تشخیص بیماری ها و درمان آن ها بین پزشکان وجود دارد و هر فرد بر اساس تجربه و مطالعه علمی روش خاصی دارد. در این سمینار سعی می شود در مورد موضوعات و این که چه رفتاری باید با بیماری داشت تا به نتیجه بهتر رسید به یک اجماع کلی دست پیدا کرد.
وی در پایان تاکید کرد: با توجه به این که در چشم پزشکی زیرگروه های مختلف شامل قرنیه، شبکیه، کودکان، گلوکم، حدقه چشم، زیبئی، عصب بینائی وجود دارد این سمینار در بخش های مختلف برگزار می شود و در هر بخش به موضوعات مختلف پرداخته می شود.

این همایش که تا روز جمعه ادامه دارد با حضور شماری از متخصصان در سالن شماره دو مرکز همایش های رازی برگزار می شود. 
 
در همایش چالش های چشم پزشکی بیماری های چشم مانند بیماری های قرنیه، شبکیه، کاتاراکت، گلوکوم، کودکان، انحراف های چشمی، حدقه چشم، زیبایی چشم و عصب چشم مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه