تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 مرداد 1393
گردهمایی بزرگ کشوری جامعه پزشکی در حمایت از "غزه"

  گردهمایی بزرگ کشوری جامعه پزشکی در حمایت از "غزه"

متاسفانه طی هفته‌های اخیر شاهد حملات دردمنشانه رژیم قاصد صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه بوده‌ایم که به مراکز درمانی هم رحم نکرده‌اند به همین دلیل سازمان نظام پرستاری فراخوانی برای حضور جامعه پزشکی اعلام کرده‌اند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، محمد میرزا بیگی رئیس سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: با توجه به وضعیت نابسامان پزشکی و دارویی در منطقه غزه متاسفانه طی روزهای اخیر درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های غزه بارها توسط رژیم قاصد صهیونیستی مورد حمله قرار گرفته و علاوه بر تخریب مراکز درمانی، تعداد زیادی از پزشکان،پرستاران و کادر درمانی منطقه شهید شدند و وضعیت درمانی مجروحان در شرایط نامطلوب قرار دارد. پیرو این مسئله جلسه پیرامون کمیته سلامت در حمایت از مردم غزه برگزار شد و قرار بر این شد تجمعی به نام تجمع بزرگ جامعه پزشکی در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه در روز شنبه 18 مرداد ماه ساعت 14 در میدان فلسطین تهران برگزار شود که همزمان در سراسر کشور این تجمع برقرار می‌باشد و به طور مستقیم و زنده توسط شبکه‌های داخلی‌، شبکه‌های برون مرزی و شبکه‌های استانی پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها، تمام کارکنان، پرستاران و کادر نظام سلامت در این گردهمایی بزرگ شرکت می‌کنند و اعلام آمادگی جامعه پزشکی برای پذیرش مجروحین و مصدومین غزه و درخواست از سازمان‌های بین‌الملل به منظور باز کردن مسیری برای امداد رسانی به مردم غزه است.

وی اظهار داشت: این برنامه خودجوش بوده و به اسم هیچ حذب و ارگان خاصی نیست و از وزارت بهداشت، بسیج جامعه پزشکی، سازمان نظام پزشکی، سازمان نظام پرستاری، سازمان تامین اجتماعی، هلال احمر، انجمن‌ها و تشکل‌های جامعه پزشکی و سایر نهادهای مرتبط با نظام بهداشت سلامت در این گردهمایی بزرگ شرکت خواهند کرد.

وی اعلام کرد: سایت نظام پرستاری به آدرسwww.ino.ir برای ثبت نام و اعزام نیروی پرستار به غزه اعلام آمادگی دارد، همچنین گروهی از پرستاران دوره دیده برای شرایط بحران اعلام آمادگی کامل برای اعزام به غزه داشته‌اند.

وی در پایان بیان کرد: به نمایندگی از جامعه پرستاری، از کارکنان جامعه سلامت دعوت به عمل می آید که در این تجمع بزرگ پزشکی در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه حضور بهم رسانند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه