تاریخ انتشار: چهارشنبه 03 خرداد 1391
اولین محصول کبدی مشتق از سلول های پرتوان القایی (IPS)  تولید شد

  اولین محصول کبدی مشتق از سلول های پرتوان القایی (IPS) تولید شد

کمپانی سلول های بنیادی Cellectis، ارائه دهنده برتر محصولات و فن آوری های مشتق ازسلول های بنیادی، امروز اعلام کرد محصول کبدی مشتق شده ازسلول های پرتوان القایی hiPS-HEPTM را تولید کرده است.

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از BUSINESSWIRE؛ سلول های    hiPS-HEPTM دارای تکثیر بالا، یکدستی و طول عمر طولانی و فعالیت پایدارهستند، که آنها را برای برنامه های کاربردی مختلف به روش In vitro از جمله کشف دارو، آزمایش سمیت و توسعه واکسن ایده آل می سازد. hiPS-HEPTM ، سلول های شبه سلول های کبدی انسان هستند که  تحت فرآیندهای کنترل کیفیت دقیق و روش های اخلاقی تایید شده تولید شده اند.
Johan Hyllner گفت: hiPS-HEPTM یک سیستم واقعا امیدوارکننده برای تحقیق و توسعه است، صنعت داروسازی نیاز فراوانی برای مدل های بهتر و بیشتر بالینی درابتدای راه تولید داروهای پیش بینی کننده سمیت کبدی، یافتن داروهای جدید و تولید واکسن های جدید دارد. "
André Choulika رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Cellectis  گفت: "این محصول جدید تولید شده توسط Cellectis، ما را به مرکز پیشرو در بازار جهانی مدل های آزمایشگاهی مبنی بر سلول های بنیادی و فن آوری های مربوط به آن تبدیل خواهد کرد
.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه