تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 مرداد 1391
دستیابی به موفقیت بزرگ در تولید واکسن هپاتیت C

  دستیابی به موفقیت بزرگ در تولید واکسن هپاتیت C

 محققان در موسسه Burnet ، معمای واکسن هپاتیت C را حل کردند. این واکسن می تواند اولین واکسن پیشگیری کننده برای این ویروس باشد.
 

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medical express، این واکسن که در حال حاضر تحت مطالعات بالینی رسمی است، نتیجه کارموفقیت آمیز انجام شده توسط پروفسور Heidi Drummer و تیم  او درمؤسسه ویروس شناسی است.
هپاتیت C حدود 200 میلیون نفر در سراسر جهان را تاثیر قرار می دهد، بنابراین یک واکسن پیشگیرانه بالقوه دارای تاثیر قابل توجهی بربهداشت جهانی است.
Drummer و تیم او توانستند با فائق آمدن برموانع عمده در تحقیقات واکسن HCV، واکسنی را تولید کنند که در برابر تعدادی از سویه های مختلف HCV مقاوم است.
Drummer گفت: ویروس هپاتیت C دارای توانایی زیادی برای تغییر ساختار خود و فرار از پاسخ ایمنی بدن است. این امر توسعه واکسن را علیه آن با مشکل مواجه کرده است.
او افزود: واکسن ما منحصر به فرد است زیرا تنها شامل ضروری ترین قطعات پوشاننده پروتئین اصلی سطح ویروسی است که از ورود ویروس هپاتیت C به سلول جلوگیری کرده و در نتیجه از بروز عفونت در آن پیشگیری می کند.
Drummer  ازجزئیات پروژه واکسن HCV خود دراجلاس  ایمنوتراپی و واکسن (ImVacS) در دانشگاه  کمبریج، ماساچوست پرده برداری کرد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه