تاریخ انتشار: دوشنبه 06 شهریور 1391
نیاز به استراتژی های مقابله با سبک ناسالم زندگی در میان فقرا و ثروتمندان

  نیاز به استراتژی های مقابله با سبک ناسالم زندگی در میان فقرا و ثروتمندان

بنا بریک مطالعه جدید انجام شده بر روی افراد 17 کشورجهان، غذاهای سالم از جمله میوه و سبزیجات، پروتئین ها و چربی ها اغلب توسط ثروتمندان مصرف می شوند در حالی که مردم فقیر تر بیشتر کربوهیدرات مصرف می کنند.

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medical xpress ، گزارش الگوی های رژیم غذایی، فعالیت فیزیکی و مصرف سیگار درمطالعه اپیدمیولوژی آینده نگر شهری روستایی شامل 154،000 نفر از 628 جامعه مختلف ، در کنگره قلب و عروق 2012 اروپا ارائه شده است.
این مطالعه نشان داد افرادی که فقیر و یا از کشورهای فقیرتر بودند عمدتا به دلیل صرف انرژی زیاد در شغل، خانه و حمل و نقل فعال تربودند.
سطح قابل ملاحظه پایین تر فعالیت بدنی با میزان بالاتر فعالیت های بدنی تفریحی در کشورهای ثروتمند یا افراد ثروتمند جبران نمی شود. افرادی که  ثروتمندنر و یا در کشورهای ثروتمند بودند بسیار بیشتر سیگاررا ترک کرده ، به طوری که میزان مصرف سیگار در افراد ثروتمندتر و کشورهای ثروتمندتر پایین تر بود.
پروفسور Salim Yusuf  ازموسسه تحقیقات بهداشت، دانشگاه مک مستر همیلتون و محقق اصلی این مطالعه گفت: سیاست هایی جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی نیاز به تمرکز بر روی جنبه های مختلف شیوه زندگی در میان ثروتمندان و فقرا و بین کشورهای فقیر و غنی دارد.
این مطالعه در 17 کشور انجام شده و توسط موسسات تحقیقات بهداشتی کانادا ، شورای تحقیقات پزشکی هند و چندین شرکت دارویی حمایت شد.
پروفسور David Wood از دانشگاه لندن ومتخصص پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی گفت: این نتایج، بینش های جدیدی را در خصوص نیاز به سیاست های پیشگیری متفاوت برای افراد فقیر و غنی و برای کشورها در سطوح مختلف اقتصادی ارائه می دهد.
پایان مطلب/
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه