تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1391
درمان آسیب های مغزی ناشی از ضربه امکان پذیر است؟

  درمان آسیب های مغزی ناشی از ضربه امکان پذیر است؟

بخشی از ماموریت شرکت RBCC ارائه درمان موثر جدیدی برای آسیب های مغزی است، این شرکت در حال بررسی تحقیقات امیدوار کننده بالقوه درمان با سلول های بنیادی به منظور بهبود زندگی میلیون ها نفراست که از این بیماری رنج می برند.
امتیاز: Article Rating

 

به گزارش بنیان به نقل از RBCC، بخشی از ماموریت شرکت RBCC ارائه درمان موثر جدیدی برای آسیب های مغزی است، این شرکت در حال بررسی تحقیقات امیدوار کننده بالقوه درمان با سلول های بنیادی به منظور بهبود زندگی میلیون ها نفراست که از این بیماری رنج می برند.
دانشمندان جامعه پزشکی آمریکا ، نتایج مثبتی از درمان بیماران مبتلا به آسیب های مغزی (TBI) از طریق استفاده از سلول های بنیادی بدست آورده و پیشرفت های قابل توجهی بین سه تا شش ماه پس از این درمان در بیماران مبتلا به آسیب مغزی مشاهده کردند.  
شرکت RBCC سخت در تلاش برای سرمایه گذاری بر روی تقاضای رو به رشد درمان موثر TBI، پارکینسون و سایر بیماری های مربوط به سلامت عصبی است.
RBCC در حال ادامه مذاکرات با دارندگان مجوز یک بیوراکتور تولید شده توسط NASA است که به تکثیر سلول های بنیادی بالغ کمک می کند. چنین درمان هایی می تواند درآمد RBCC را در بازار به بیش از 100 میلیارد دلار افزایش دهد.
شرکت علوم زیستی RBCC برای توسعه نوآوری های جدید پزشکی و تحقیقات تکنولوژی در رقابت با شرکت های دیگراز قبیل شرکت Amgen (AMGN: NASDAQ)، آزمایشگاه های Abbott (  ABT: NYSE) و شرکت Affymax (AFFY:NASDAQ ) اختصاص داده شده است.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
جمعه, 14 مهر,1391

hamid zarandouz

سپاس فراوان .

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه