تاریخ انتشار: یکشنبه 12 آذر 1391
سلولهای تغذیه کننده انسانی برای برنامه ریزی مجدد سلولهای پرتوان القایی

  سلولهای تغذیه کننده انسانی برای برنامه ریزی مجدد سلولهای پرتوان القایی

شرکت AMSBIO اعلام کرده است که فیبروبلاست های پوست ختنه گاه نوزاد انسان دارای قابلیت برنامه ریزی مجدد سلولهای بنیادی پرتوان القایی (iPSC) است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از laboratorynetwork ، در طول برنامه ریزی مجدد سلولی، لایه تغذیه کننده تا حد زیادی می تواند سلامت کشت سلولی و موفقیت فرایند برنامه ریزی مجدد را تحت تاثیر قراردهد. در حالی که طیف وسیعی از فیبروبلاست های غیر فعال می توانند به عنوان لایه پشتیبان برای کشت سلولی استفاده شوند اما همه آنها منجربه برنامه ریزی مجدد mRNA نمی شوند. بررسی ها نشان داده است که فیبروبلاست پوست ختنه گاه نوزاد انسان (RQ -NuFF) از تولید سلولهای بنیادی پرتوان القایی (iPSC) حمایت کرده ویک لایه تغذیه کننده بهینه را در طول برنامه ریزی مجدد mRNA ایحاد می کنند.

شرکت AMSBIO سلولهای RQ -NuFF را به لیست فیبروبلاست های جنین موشی (MEFs) خود افزوده و فیبروبلاست پوست ختنه گاه نوزاد انسان (NuFFs) برای کشت سلول های بنیادی در دسترس است. همه سلول های تغذیه کننده شرکت AMSBIO با دقت جداسازی شده و برروی سلولهای بنیادی جنینی انسان و موش برای اطمینان از عملکرد قوی و سازگاری آن آزمایش می شود و تحت تست های ایمنی جامع از جمله برای پاتوژن های انسانی و آلودگی مایکوپلاسمایی قرار می گیرد. سلول های تغذیه کننده AMSBIO به طور قابل توجهی خطر آلودگی را در آزمایش برنامه ریزی مجدد iPSC کاهش می دهد.
سلول های بنیادی پرتوان القایی یا iPSCs یک نوع از سلول های بنیادی پرتوان هستند که بطور مصنوعی از سلول های غیر پرتوان (سلول سوماتیک بالغ) ایجاد می شوند.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه