تاریخ انتشار: شنبه 12 دی 1394
افزایش تمایل به ذخیره سازی سلول های بنیادی دندان در سال گذشته

  افزایش تمایل به ذخیره سازی سلول های بنیادی دندان در سال گذشته

ماه گذشته بانک سلول های بنیادی دندانی BioEden اعلام کرد که به رکورد 275درصد افزایش سرویس دهی برای ذخیره سازی این سلول ها رسیده است اما چند روز پیش اعلام شد آمار از آن چه تصور می شده است فراتر هم بوده است!.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازstemcellnews، ماه گذشته بانک سلول های بنیادی دندانی BioEden اعلام کرد که در مقایسه با میزان ذخیره سازی در همین زمان در سال گذشته، به رکورد 275درصد افزایش ذخیره سازی سلول های بنیادی دندانی دست یافته است. اما 31 دسامبر آن ها اعلام کردند که این آمار بیش از این بوده است و کمپانی پیش بینی می کند که تمام رکوردهای موجود در این زمینه را بشکند. این کمپانی دلیل این موفقیت را چندین فاکتور اعلام کرده است:

  • روش آسان بدست آوردن سلول های بنیادی: زیرا این سلول های بنیادی از دندان های شیری بچه ها که به طور طبیعی می افتند به دست می آید.
  • راه مقرون به صرفه ای که برای ذخیره این سلول های بنیادی وجود دارد: هزینه نگهداری سلول های هر فرد چیزی حدود 5 یورو است.
  • از دیگر دلایل افزایش تمایل به ذخیره سازی نیز می توان به افزایش آگاهی و اطلاعات مردم در مورد اهمیت سلول درمانی و سلول های بنیادی اشاره کرد.

سال گذشته BioEden اعلام کرده بود که یکی از اعضای این بانک توانسته است با استفاده از همین سلول های بنیادی برای دیابت نوع یک درمان شود.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه